خبرگزاری کار ایران

مجیدی می‌داند چطور به بازیکنانش انگیزه بدهد

روشن: داوری دربی منصفانه باشد می‌توانیم شاهد نبرد واقعی باشم

روشن: داوری دربی منصفانه باشد می‌توانیم شاهد نبرد واقعی باشم
کد خبر : ۱۱۰۳۹۳۸

پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی پوشان با انگیزه بالایی که دارند می‌توانند برنده دربی باشند.

حسن روشن در گفتگو با ایلنا درخصوص وضعیت استقلال پیش از بازی با پرسپولیس در دربی اظهار داشت: با بردهای اخیر آرامش به استقلال برگشته و تیم از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارد. تیم از نظر فنی هم شرایط بهتری نسبت به ماه های گذشته دارد. بازیکنان هم در شرایط روحی خوبی هستند و انگیزه بالایی دارند. 

او درباره پاداش‌های مجیدی به بازیکنان همچنین گفت: قطعا از لحاظ حرفه ای دادن پاداش به بازیکنان از طرف سرمربی درست نیست اما مشکلاتی وجود دارد که فرهاد مجیدی مجبور می شود به این ماجرا ورود کند. قطعا تلاش سرمربی برای جور کردن منابع مالی و پاداش دادن به بازیکنان تمرکز او را از مسایل فنی دور می‌کند اما مجیدی هم علیرغم میل باطنی به دنبال این مسائل می‌رود و حتما بهتر از بقیه می‌داند که چطور باید انگیزه بازیکنانش را بالا نگه دارد.

او درباره مشکلات بین کادرفنی و مدیریت باشگاه همچنین گفت: امیدوارم هماهنگی بیشتری بین مدیریت و کادر فنی استقلال وجود داشته باشد چون این مشکلات در شان باشگاه بزرگ استقلال‌ نیست. درباره برخی مسایل هم توضیحی وجود ندارد و فقط خود باشگاه است که باید در این زمینه شفاف سازی انجام دهد.

روشن در مورد گلایه دو تیم نسبت به عملکرد داوری طی هفته‌های اخیر گفت: متاسفانه در دیدارهای اخیر اشتباهات داوری برای استقلال رخ داده و همین باعث می‌شود شائبه‌های زیادی مطرح شود. به هر حال هواداران هم فضا را رصد می‌کنند و اعتراضاتی هم وجود دارد. ما باید این را در نظر بگیریم که نگاه هواداران با نگاه اهالی فوتبال تفاوت دارد. هوادارانی هستند که همه زندگی شان به این تیم گره خورده و با هر اتفاق بدی از کوره در می روند. برخی اتفاقات باعث می شوند شائبه و شایعه پیش بیاید و حرف و حدیث ها بیشتر شوند. شخصا امیدوارم هر تیمی که در زمین بهتر بازی می‌کند به حقش برسد.

او درباره بازی فردا ادامه داد: فکر می‌کنم استقلال برای دربی جام حذفی هم انگیزه بالایی دارد و اگر داوری منصفانه و خوبی وجود داشته باشد می‌توانیم شاهد یک نبرد جانانه و واقعی در دربی باشیم. به نظر من برگ برنده استقلال در دربی پیش رو انگیزه تیم است. امیدوارم دربی در شرایط برابر برگزار شود. بازی بسیار سختی برای هر دو تیم است اما فکر می کنم فوتبال زیبایی را از دو تیم ببینیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز