خبرگزاری کار ایران

لیگ یک؛ همه جایگاه مس کرمان را نشانه گرفته‌اند

لیگ یک؛ همه جایگاه مس کرمان را نشانه گرفته‌اند
کد خبر : ۱۰۸۲۰۸۲

هفته بیست و ششم لیگ یک امروز، فردا و جمعه با انجام ۹ بازی در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه مس کرمان در خانه مقابل قشقایی شیراز با ۳ گل شکست خورد، حالا تیم‌های مدعی صعود در تلاش هستند تا صدر را از شاگردان رضا مهاجری بگیرند. البته مس کرمان با وجود اینکه در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرد اما همچنان با ۲ امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم در صدر قرار دارد و با یک تساوی هم می‌تواند این جایگاه را حفظ کند ولی ممکن است صدر را به صورت موقت از دست بدهد، چراکه تیم‌های مدعی بادران، فجر و هوادار امروز بازی دارند و مس کرمان جمعه مقابل حریف خود قرار می‌گیرد.

در مهم‌ترین بازی امروز، تیم رده دومی بادران تهران میزبان نود ارومیه است. بادران به دلایلی عجیب با استعفای سرمربی‌اش یعنی محسن عاشوری مواجه شده و حالا همچنان در حال بررسی گزینه‌های جانشینی است که به نظر می‌رسد تا قبل از بازی با نود ارومیه سرمربی جدید انتخاب نخواهد شد. به هر حال نود ارومیه هم چنین شرایطی را تجربه می‌کند که جدال این ۲ تیم بالا و پایین جدول می‌تواند به جذابیت‌های بازی کمک کند. بادران در صورتی که بتواند از سد نود ارومیه بگذرد، به طور موقت صدرنشین خواهد شد تا بازی مس کرمان انجام شود. در دیگر بازی مهم امروز، ملوان بندرانزلی میزبان فجرسپاسی شیراز است. ملوان که با ۳۳ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد، همچنان امیدوار به صعود است اما به خوبی می‌داند اگر در بازی خانگی مقابل فجر امتیاز از دست بدهد، همین اندک امید هم از بین خواهد رفت، چراکه فجر یکی از مدعیان اصلی صعود به حساب می‌آید که امروز به چیزی جز برد و رسیدن به رده دوم جدول فکر نمی‌کند. دیگر تیم شمالی لیگ یک یعنی رایکا بابل که همچنان بدون سرمربی است، امروز از هوادار تهران پذیرایی خواهد کرد. رایکا دیگر شانس چندانی برای صعود ندارد اما می‌خواهد برای تعیین تیم‌های صعود‌کننده نقش داشته باشد.

رایکا امروز کار سختی مقابل تیم مدعی هوادار دارد چراکه شاگردان رضا عنایتی که در رده چهارم جدول قرار دارند، فقط به دنبال کسب ۳ امتیاز و رسیدن به رده‌های بالاتر جدول هستند. خیبر خرم‌آباد یکی دیگر از تیم‌هایی است که امید زیادی به صعود دارد. خیبر اگرچه در رده ششم قرار گرفته اما ویسی در بازی‌های اخیر نشان داد می‌تواند تیمش را به جمع مدعیان برساند و حالا از صعود صحبت می‌کند. خیبر امروز میزبان تیم رده پایینی گل‌ریحان البرز است و به نظر می‌رسد کار سختی برای کسب ۳ امتیاز نداشته باشد چراکه ظاهراً گل‌ریحان امید خود را برای ماندن در لیگ یک از دست داده است. خوشه‌طلایی ساوه اگرچه در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفت اما با حضور وحید بیاتلو کاملاً متحول شد و حالا با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده. خوشه‌طلایی امروز میهمان استقلال ملاثانی است. میهمان تیمی که در خانه به سختی امتیاز از دست می‌دهد و روی کاغذ شانس صعود دارد. آخرین بازی امروز را آرمان‌گهر سیرجان و شهرداری آستارا برگزار خواهند کرد. آرمان‌گهر این فصل خیلی پرنوسان ظاهر شده و معلوم نیست چه هدفی را دنبال می‌کند. این تیم ابتدا در نقش یک مدعی ظاهر شد اما کم‌کم به رده‌های پایین جدول رفت و حالا در رده چهاردهم جدول قرار دارد که برای دور شدن از منطقه خطر تلاش می‌کند. شاگردان قاسم شهبا امروز از شهرداری آستارا پذیرایی خواهند کرد. از تیمی که نیم فصل اول را با عنوان مدعی اصلی صعود به پایان بردند اما با رفتن پایان رأفت دچار مشکل شدند و هنوز نتوانستند با سرمربی جدید خود یعنی احمد جمشیدیان صاحب پیروزی شوند. جدال آرمان‌گهر که می‌خواهد در خانه پیروز شود و شهرداری آستارا که به دنبال اولین پیروزی با جمشیدیان است، می‌تواند جذاب و دیدنی باشد. بقیه بازی‌ها هم فردا (پنجشنبه) و جمعه برگزار خواهد شد. برنامه کامل هفته بیست و ششم لیگ یک به این شرح است:

 

چهارشنبه ۵/۳/۱۴۰۰

ملوان بندرانزلی- فجر سپاسی شیراز، ساعت ۱۸:۴۵

آرمان‌گهر سیرجان- شهرداری آستارا، ساعت ۱۹:۰۰

رایکا بابل- هوادار تهران، ساعت ۱۸:۳۰

خیبر خرم‌آباد- گل‌ریحان البرز، ساعت ۱۸:۴۵

استقلال ملاثانی- خوشه‌طلایی ساوه، ساعت ۲۰:۴۰

بادران تهران- نود ارومیه، ساعت ۱۹:۳۵

 

پنجشنبه ۶/۳/۱۴۰۰

 چوکا تالش- شاهین بوشهر، ساعت ۱۸:۴۵

 

جمعه 7/3/1400

قشقایی شیراز- استقلال خوزستان، ساعت ۱۹:۲۰

پارس جنوبی جم- مس کرمان، ساعت ۲۰:۲۰

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز