خبرگزاری کار ایران

باشگاه پرسپولیس در ازای بدهی واگذار می‌شود؟!

باشگاه پرسپولیس در ازای بدهی واگذار می‌شود؟!
کد خبر : ۱۰۵۸۴۳۶

علی جوادی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت:‌ بدهی‌ها برای فدراسیون قبلی است اما، الان نباید دنبال مقصر بود بلکه باید راه حل را پیدا کنیم.

به گزارش ایلنا، امروز  علی جوادی در بخش نشست خبری برنامه‌ی گل طلایی درمورد واگذاری سه دانگ از باشگاه پرسپولیس بابت بدهی فدراسیون به شرکت شستا گفت: در زمان محمد دادکان، که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خریداری شدند به دلیل بدهی‌های متعدد آنها، برای  جلوگیری از اینکه طلبکاران سند باشگاه‌ها را در ازای بدهی‌شان گرو نگیرند، از همان ابتدا سندها به نام فدراسیون باقی ماند. اما فدراسیون برای عقد قرارداد با مربی‌های خارجی باید منابع خودش را تامین و یک سری ملاحاظات ابتدایی انجام می‌دادند که ندادند و همین امر سبب شد که فدراسیون از شرکت سرمایه‌گذاری  قرض بگیرد و در نتیجه بدهکار شود.

وی افزود: با وجود اینکه زمانی برای بازپرداخت بدهی مقرر شده اما فدراسیون نتوانست آن را پرداخت کند و کار به محاکم قضایی کشیده شد. شرکت شستا می‌بایست به اندازه‌ی طلب خودش از دارایی فدراسیون سند گرو بردارد.

 جوادی با بیان اینکه در حال صحبت و برگزاری جلسات با شرکت شستا هستیم از دوست‌داران فوتبال می‌خواهم که امیدوار باشند. درست است که این مشکلات برای فدراسیون قبلی است اما نباید در این موقعیت دنبال مقصر باشیم بلکه باید راه حل پیدا کرد. در این مدت فدراسیون درگیر مشکلات زیادی از جمله سلب میزبانی ایران بوده است به همین علت آینده اندیشی نکرده و دچار مشکلات بزرگتری شده که به امید خدا حل می‌شود.

در پایان صحبت‌ هم جوادی به همه‌ی فوتبال دوستان گفت: رفیعی، مشاور حقوقی رئیس فدراسیون، مستقیما تمام راه‌های حقوقی و قانونی را پی‌گیری می‌کنند تا میزبانی را به ایران بازگردانند. وی اما توضیحات بیشتری ارائه نکرد و فقط گفت همه در حال تلاش هستیم ولی باید منتظر آینده باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز