خبرگزاری کار ایران

سرمایه‌های استقلال می‌توانند بهترین ابزار برای قهرمانی باشند

حاجیلو: فکری باید به منتقدانش حق بدهد که او را نقد می‌کنند

حاجیلو: فکری باید به منتقدانش حق بدهد که او را نقد می‌کنند
کد خبر : ۱۰۴۱۱۸۸

پیشکسوت آبی پوشان می گوید استقلال ابزار لازم برای قهرمانی را دارد.

به گزارش ایلنا، اصغرحاجیلو پیشکسوت آبی پوشان تهرانی می‌گوید اگر شاگردان محمود فکری اصرار به تکرار اشتباهات داشته باشند آن زمان هدف قهرمانی هفته به هفته دور می‌شود. 

ازعملکرد خط دفاعی استقلال رضایت دارید؟

عملکرد خط دفاعی استقلال مقابل سپاهان ضعیف بود، خط هافبک خیلی ضعیف بود و در تغذیه مهاجمان مشکل داشتند. این عملکرد بازیکنان روی رشید مظاهری هم تاثیر گذاشته است. شما به گل دوم سپاهان دقت کنید، واقعا عملکرد بازیکنان خارج از حد انتظار بود.

انتقادات از محمود فکری را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تعویض‌های استقلال به اعتقاد من دیر بود، اگر قرار بود آبی پوشان در فاز تهاجمی قرار بگیرند موسوی و نادری باید زودتر به زمین می‌آمدند. در مجموع استقلال مقابل سپاهان بسیار ضعیف بود و نتوانست انتظارات را برآورده کند. هواداران حق دارند ناراحت باشند و سرمربی باید از لحاظ حرفه‌ای بباید مشکلات را بگوید و واقعیت را به هواداران توضیح دهد. به نظرم هیئت مدیره باید کمیته فنی را به زودی تشکیل دهد تا بتوانند به فکری کمک کنند. فکری باید به منتقدانش حق بدهد که او را نقد می‌کنند، همه نقدها مخرب نیست و برخی از سر دلسوزی کادر فنی استقلال را مورد انتقاد قرار می‌دهند. 

با این وضعیت برای تیم شانس قهرمانی قائل هستید؟

گفتم که اگر اشتباهات ادامه دار باشد خودمان را فقط گول می‌زنیم. اگر نگوییم استقلال پر مهره ترین تیم امسال است، یکی از پر مهره ترین هاست. این تیم مملو از ستاره است. ستاره‌هایی که بهترین تیم‌های ایرانی و حتی آسیایی آرزوی داشتن آنها را دارند. رشید مظاهری، حسین حسینی، وریا غفوری، مسعود ریگی، میلیچ، دیاباته، قایدی و… ستاره‌هایی هستند که سرمایه‌های این تیم هستند و می‌توانند بهترین ابزار برای قهرمانی باشند.

تیم نیاز به تقویت دارد؟

بله، داشتن این همه ستاره دلیل نمی‌شود که تیم برای نیم فصل دوم نیاز به تقویت و ترمیم نداشته باشد. اولین نیاز تیم به یک هافبک بازی ساز است که طراحی و کارگردانی در میانه زمین را بر عهده بگیرد. واقعیت این است جای علی کریمی در تیم پر نشده و جذب بازیکنی با خصوصیاتی نزدیک به علی کریمی از واجبات است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز