خبرگزاری کار ایران

وکیلی: دوبار اروند خرمشهر فروخته شد اما هنوز پول نگرفته‌ایم / هیچ کس جوابگوی ما نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۶۵۱

بازیکن سابق تیم کارون اروند خرمشهر از عدم پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم گلایه دارد.

به گزارش ایلنا، یاسر وکیلی بازیکن تیم فوتبال اروند خرمشهر که اکنون دوران مصدومیت را سپری می‌کند از گلایه هایش در خصوص فدراسیون و اجازه واگذاری امتیاز این تیم لیگ یکی در صورت پرداخت نشدن بدهی هایش به بازیکنان به تیم‌های داماش و خیبر خرم آباد می‌گوید: ما بازیکنان ٢ فصل پیش اروند خرمشهر هنوز پولی دریافت نکردیم، در حالی که ٢ بار امتیاز این تیم فروخته شده است. 

او در ادامه افزود: سال گذشته با بی‌قانونی تمام فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت اجازه دادند بدون پرداخت کردن یک ریال از مطالبات بازیکنان تیم اروند این تیم به داماش گیلان واگذار شود حالا هم بعد از انجام نشدن تعهدات تیم داماش را به خیبر خرم آباد تحویل داده‌اند آن هم در شرایطی که باز هم خیبر خرم آباد پولی پرداخت و بدهی‌های گذشته این باشگاه را تسویه کند این تیم را صاحب امتیاز لیگ یکی کردند. 

وی تصریح کرد: واقعا چه کسی پشت این قضیه هست؟ چه کسی جوابگوی ٤٠ خانواده‌ای که امید به پرداخت پول هایشان است؟ چطوری فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت با بی‌قانونی می‌توانند حق ٤٠ بازیکن و کادر فنی یک تیم را بخورند و بی‌توجه به این مسأله تیم را از یک باشگاه به باشگاه دیگر آن هم زمانی که مطالباتشان وصل نشده واگذار کنند؟ ما باید به کجا و چه کسانی شکایت کنیم؟ چندین بار به فدراسیون فوتبال مراجعه کردیم اما هیچ کس جوابگوی ما نیست، ما از آقای رئیسی و قوه قضائیه خواهش می‌کنیم به این و توجه نکردن قانون توسط مسئولین فدراسیون و کمیته تعیین وضعیت رسیدگی شود. باور کنید خیلی از بازیکنان به خاطر این مساله زندگی شخصی‌شان به خطر افتاده است. از آقای میثاقی هم خواهش می‌کنیم در برنامه خودشان چند دقیقه‌ای به این مشکل بپردازند شاید برای بعضی‌ها مساله مرگ و زندگی باشد چون یک فصل برای کسب آن پول زحمت کشیدند و ما فوتبالیست‌ها تنها منبع درآمدمان همین است و با این پول امورات خانواده‌مان را می‌گذرانیم و بی‌توجهی به ما و زندگیمان در آینده زندگی شخصی‌مان تاثیرگذار است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز