خبرگزاری کار ایران

۳۰ کارگر سد سرداب ۴ ماه حقوق نگرفته‌اند

۳۰ کارگر سد سرداب ۴ ماه حقوق نگرفته‌اند
کد خبر : ۱۹۴۸۱۳

«پرداخت نشدن به موقع صورت وضعیت‌های مالی پیمانکاران پروژه سد سرداب با توجه به تعویق انداختن حقوق ۴ ماهه کارگران باعثکاهش چشمگیر سرعت احداثسد سرداب شده است.»

یکی از کارگران قراردادی «سد سرداب» فریدون شهر اصفهان از تعویق ۴ ماهه در پرداخت حقوق ۳۰ کارگر شاغل در این پروژه خبر داد.

این کارگر که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ایلنا گفت: کارگران این واحد که زیر نظر شرکت پیمانکاری «مهندسی آب و خاک جهاد توسعه» کار می‌کنند از فروردین ماه سال جاری حقوق دریافت نکرده‌اند.
او گفت: کارفرمای این طرح شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان است که صورت وضعیت‌های مالی «شرکت مهندسی آب وخاک جهاد توسعه» را به عنوان یکی از پیمانکاران این طرح به موقع پرداخت نمی‌کند.
به گفته این کارگر،پرداخت نشدن به موقع صورت وضعیت‌های مالی پیمانکاران پروژه سد سرداب با توجه به تعویق انداختن حقوق ۴ ماهه کارگران باعثکاهش چشمگیر سرعت احداثسد سرداب شده است.
این کارگر همچنین تصریح کرد: به نظر می‌رسد با وضعیت پیش آمده سایر شرکتهای پیمانکاری مستقر در سد سرداب حقوق کارگران شاغل در مجموعه خود را با تاخیر پرداخت می‌کنند.
این کارگر ادامه داد: با گذشت بیش از ۴ ماه از پرداخت نشدن حقوق کارگران سد داریان من و همکارانم در تهیه مایحتاج روزانه خود و خانواده‌هایمان دچار مشکل شده‌ایم.
وی در خاتمه به اعتراض صنفی دو ساعته ۳۰ کارگر شرکت مهندسی آب وخاک جهاد توسعه در هفته جاری اشاره کرد و گفت: این کارگران که عنوان نقشه بردار، رانننده، کارگر ساده در این شرکت فعال هستند در اعتراض به بی‌توجه‌ای کارفرما در پرداخت حقوق وسایرمزایا روز دوشنبه(۲۰ مرداد ماه) دو ساعت دست از کار کشیدند.

گفتنی است، تلاش خبرنگار ایلنا برای گفت‌وگو با مسئولان شرکت آب منطقه‌ای اصفهان به عنوان کارفرمای طرح سد سرداب، بی‌نتیجه بود اما روابط عمومی این اداره اعلام کرد صورت وضعیت‌های پیمانکاران مجموعه سد سرداب چند روز پیش پرداخت شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز