خبرگزاری کار ایران

برگزاری یادواره شهدای کارگر در همدان

کد خبر : ۱۵۷۹۶۵

شهادت در راه خدا یگانه راهی است که می‌تواند نام انسان را برای همیشه جاودان و ماندگار کند و او را در بهشت برزخی و قیامت از خوان گسترده الهی متنعم سازد.

این یادواره برای اولین بار در استان و به پاس گرامیداشت جهاد شهدای کارگر برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، مسعود اقلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، گفت: شهادت در راه خدا یگانه راهی است که می‌تواند نام انسان را برای همیشه جاودان و ماندگار کند و او را در بهشت برزخی و قیامت از خوان گسترده الهی متنعم سازد.
وی، راز ماندگاری و تداوم انقلاب را روحیه شهادت طلبی مردم و به ویژه جوانان ذکر کرد و افزود: شهدای کارگر، احیاگر وجدان کاری و بهره وری انقلاب بودند که در اوج پاکی و خلوص با درس گرفتن از شهدای کربلا به اوج عزت رسیدند.
وی با اشاره به برگزاری یادواره ۵۹۵ شهید کارگر استان، ۳ اردیبهشت امسال در همدان اظهار داشت: این یادواره برای اولین بار در استان و به پاس گرامیداشت جهاد شهدای کارگر برگزار می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه گفت: فرهنگ شهادت، بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است که با جانفشانی شهدای والامقام به دست آمد و این مساله امروز در سطح جهان به یک فرهنگ فراگیر برای مبارزه با ستمگران تبدیل شده است.
اقلامی اظهار داشت: دشمنان اسلام علی رغم داشتن تجهیزات پیشرفته از رویارویی با نظام اسلامی در هراس هستند، چراکه می‌دانند مردم ایران با نثار جان خود نخواهند گذاشت به دین آن‌ها خدشه‌ای وارد شود.
وی تاکید کرد: برهمین اساس است که دشمن امروز همه تلاش خود را به کار بسته تا بتوانند جوانان ما را با واژه شهادت بیگانه کرده و سرگرم کارهای حاشیه‌ای کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز