خبرگزاری کار ایران

پایان بازنگری طرح هادی 36 روستای همدان

پایان بازنگری طرح هادی 36 روستای همدان
کد خبر : ۱۵۴۷۷۵۶

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان گفت: طرح هادی ۳۶ روستای این شهرستان در افق ۱۰ ساله با موفقیت به پایان رسیده است و کار بازنگری طرح هادی ۱۸ روستای دارای تخصیص آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، داود سوری اظهار کرد: نشست کارشناسی بازنگری طرح هادی برخی از روستاهای شهرستان با حضور کارشناسان دفتر فنی بنیاد مسکن استان برگزار شده است.

وی افزود: اجرای طرح هادی روستاها به منظور بهبود زیرساخت‌های روستایی و ارتقا کیفیت زندگی ساکنان روستا اجرا می‌شود و روند اجرای پروژه‌های بهسازی و آسفالت معابر روستاهای شهرستان با شرایط مناسبی در حال انجام است.

سوری تصریح کرد: سال گذشته با تامین منابع مالی مناسب تلاش شد سرعت اجرای طرح هادی روستاها افزایش یابد و تاکنون طرح هادی روستایی ۳۶ روستا مورد بازنگری قرار گرفت.

وی بیان کرد: پیش از تصویب طرح هادی هر روستا، نقشه و طرح پیشنهادی مشاور به شکل میدانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و مشکلات به طور کامل بررسی می‌شود تا بهترین طرح تهیه شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه در این خصوص مشاوران طرح مشغول فعالیت هستند، گفت: ۱۸ روستای دیگر هم امسال در کمیته برنامه ریزی دارای اعتبار مصوب هستند که در صورت تخصیص اعتبار، طرح هادی آن عملیاتی خواهند شد.

وی افزود: بازنگری طرح‌های هادی با هدف رفع محرومیت، فراهم‌کردن زمینه توسعه و شتاب‌بخشی به بهسازی این سکونتگاه‌ها انجام می‌شود.

سوری عنوان کرد: جلسات کمیته تصویب طرح هادی روستاها به منظور بهبود وضعیت روستاها و ارتقای سطح درآمد، کیفیت زندگی روستاییان، کشاورزان و کاهش نابرابری‌های موجود بین جامعه روستایی و در اجرای جز ۵ بند الف ماده ۲۶ قانون برنامه ششم توسعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز