خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر همدان:

تقویت درآمدهای پایدار شهری مهمترین دغدغه مدیریت شهری است

تقویت درآمدهای پایدار شهری مهمترین دغدغه مدیریت شهری است
کد خبر : ۱۵۴۳۶۷۷

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: تقویت درآمدهای پایدار شهری مهم‌ترین دغدغه شهرداری‌ها است و مجمع مشترک روسای شوراهای کشور در کمیسیون‌های تخصصی باید به این مساله ورود پیدا کند.

به گزارش ایلنا از همدان، محمود مسگریان روز چهارشنبه در مراسم آغاز به کار اجلاس مجمع مشترک روسای شوراهای کلان‌شهرها و شهرهای مراکز استان‌ها در همدان، اظهار کرد: برخی شهرها همچون همدان همواره از کمبود درآمدهای پایدار شهری رنج می‌برد و انتظار داریم در این مجمع روسای شوراها راهکارهایی برای تقویت درآمدهای پایدار شهری داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری مجمع مشترک روسای شوراهای کلان شهرها و شهرهای مراکز استان‌ها اضافه کرد: به جهت موضوعات مختلف فرهنگی اقتصادی عمرانی لازم بود مسوولان شوراهای کشور در همدان حضور یابند و موضوعات مختلف مدیریت شهری را به اشتراک گذاشته و با هم‌اندیشی و تعامل راهکارهای مناسبی را برای حل معضلات شهری در جهت رفاه و آسایش مردم و رسیدن به اهداف برنامه‌ها محقق کنند.

مسگریان اضافه کرد: بر این اساس افتخار می‌کنیم میزبان روسای شوراهای کشور هستیم و سعی ما بر این است که نشست‌های مجمع با بهترین کیفیت محتوایی به نتایج مطلوبی برسد و جمع‌بندی نظرات به عنوان بیانیه این مجمع برای مسوولین و سیاستگذاران از جمله مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

وی با بیان اینکه تصمیم‌های مطرح شده در کمیسیون‌های چهارگانه مجمع با توجه به رویکرد اجتماعی فرهنگی، اقتصادی، خدمات شهری و عمرانی شهرها و ویژگی‌های خاص می‌تواند در بهبود روند پیشرفت شهرها موثر باشد، افزود: شهرداری همدان به عنوان کهن شهر ایران زمین بهره برداری خوبی از این نشست‌ها خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه متاسفانه شوراها در برخی شهرها دچار حاشیه شدند که زیبنده نیست، اظهار کرد: باید حواشی در راستای خدمت به مردم رفع شود.

وی یادآور شد: همدان به عنوان پایتخت تاریخ تمدن ایران زمین و یکی از شهرهای کم نظیر از لحاظ معماری و جانمایی شهری و نقشه، میزبان هفتاد و سومین مجمع مشورتی روسای سراسر کشور است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز