خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

280 هزار مشترک برق همدان پاداش مصرف بهینه دریافت کردند

280 هزار مشترک برق همدان پاداش مصرف بهینه دریافت کردند
کد خبر : ۱۵۲۴۲۴۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ۲۸۰ هزار مشترک برق استان معادل نزدیک به ۴۰ درصد از مشترکان، مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی و مصرف بهینه شدند.

به گزارش ایلنا از همدان، علی سهرابی بیدار اظهار کرد: امسال با اجرای پویش «با انرژی» و ارائه جوایز ارزنده از جمله ۳۰۰ خودرو، به مشترکانی که مصارف خود را کاهش دادند همچون ۲ سال گذشته پاداش صرفه جویی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طرح امسال مشترکانی که مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داده باشند، مشمول دریافت پاداش صرفه جویی می شوند، گفت: مشترکان برق استان همدان که در ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور مصرف خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند در قرعه کشی هرماه یک دستگاه خودرو برای مشترکان همدانی، شرکت داده خواهند شد.

سهرابی بیدار تصریح کرد: هم اینک نیاز برق استان همدان با احتساب صنایع پر مصرف (صنعت سیمان) در محدوده برق باختر، بیش از یک هزار و ۳۰ مگاوات است که پیک مصرف در روزهای اوج مصرف تابستان به ۸۳۰ مگاوات رسیده است.

وی تاکید کرد: ۵۰ روز از تابستان امسال را در روزهای سخت پرمصرف سپری کرده‌ایم و تلاش داریم در ادامه با همه توان برق مورد نیاز مشترکان را تامین کنیم.

سهرابی بیدار اظهار کرد: برای بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی با توجه به تکالیف عرضه شده، برنامه مدیریت مصرف اعمال شده است و طرح‌های تشویقی برای کاهش مصرف برق آن‌ها را در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: در بخش اداری نیز ادارات موظف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعات اداری و کاهش ۷۰ درصدی در ساعات غیر اداری هستند.

سهرابی بیدار افزود: در بخش خانگی نیز تذکراتی به مشترکان پرمصرف داده شده است اما در مجموع مردم همکاری خوبی با ما داشتند که مورد تشویق قرار می‌گیرند همچنین پویش «با انرژی» از ابتدای اردیبهشت امسال راه‌اندازی شده است که شاهد همکاری خوبی از سوی مردم برای کاهش مصرف برق بوده‌ایم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز