خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبرداد؛

بهره برداری از 2 پروژه راه وشهرسازی استان همدان

بهره برداری از 2 پروژه راه وشهرسازی استان همدان
کد خبر : ۱۵۲۲۸۵۶

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت ۲ پروژه راه و شهرسازی بهره برداری و عملیات اجرایی پروژه دیگر نیز آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، مجید صالحی‌امیر اظهار کرد: همزمان با این هفته قطعه نخست جاده کمربندی شهر رزن با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال و به طول ۳.۵ کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: عملیات اجرایی جاده ملایر-اسلامشهر آق‌گل با اعتبار نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

صالحی امیر تصریح کرد: قطعه دوم جاده نهاوند-آورزمان نیز با اعتبار افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و طول ۲۴ کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این پروژه در سه قطعه (قطعه یک به طول هشت کیلومتر، قطعه ۲ به طول ۲۴ کیلومتر و قطعه سه به طول هشت کیلومتر) تقسیم شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: عملیات واگذاری ۵.۲ از اراضی ملی برای احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر لالجین نیز به مناسبت هفته دولت انجام شد.

وی با اشاره به تامین زمین مورد نیاز احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر بیان کرد: ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان همدان بود که عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار آغاز شد.

به گفته استاندار همدان هزار و ۹۲ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده شده است که ۹۷۱ پروژه افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی ۱۲۱ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

از تعداد ۹۷۱ پروژه قابل افتتاح در سطح استان، ۸۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۴۸ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال و ۱۴۷ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۳۸ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که جمع کل اعتبار هزینه‌شده ۸۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز