خبرگزاری کار ایران

5دستگاه خودروی امدادی به ناوگان هلال احمر ملایر اضافه شد

5دستگاه خودروی امدادی به ناوگان هلال احمر ملایر اضافه شد
کد خبر : ۱۵۲۲۷۴۵

پنج دستگاه خودروی امدادی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال به ناوگان جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر اضافه شد.

به گزارش ایلنا از همدان، معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز سه‌شنبه در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های جمعیت هلال احمر ملایر اظهار کرد: با مدیریت جدید یک جهش خوبی را در جمعیت هلال احمر و توسعه پایگاه‌های امدادی، پروژه‌های عمرانی و تجهیزات ناوگان این جمعیت شاهد هستیم.

سلمان اسماعیلی افزود: برای ذخیره اقلام امدادی، به انبار مناسب نیاز داشتیم که ۴۰ میلیارد ریال برای ساخت این انبار کمک کردیم و امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: ۲۰ میلیارد ریال نیز برای تعمیر پایگاه‌های امدادی از اعتبارات این شهرستان لحاظ کردیم و امسال اختصاص پیدا می‌کند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه باید یگان واکنش سریع ما در خصوص حوادث و بلایای طبیعی در آمادگی کامل باشد، گفت: ما در حمایت از جمعیت هلال احمر پای کار هستیم تا در راستای پیشرفت و توسعه این شهرستان و نجات مردم مثمرثمر باشد.

آغاز عملیات ساخت انبار اقلام امدادی در ملایر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نیز گفت: سال گذشته پروژه پایگاه امداد جاده‌ای آورزمان به بهره‌برداری رسید و در تلاش برای تجهیز پایگاه‌ها هستیم.

علی سنجربیگی افزود: امروز طرح تعمیر ساختمان امور جوانان و داوطلبان و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امدادی EOC جمعیت هلال احمر ملایر با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات هلال احمر، استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: پنج دستگاه خودروی امدادی نیز شامل آمبولانس، خودروی نجات و سواری توسط دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور جهت تقویت توان عملیاتی ناوگان لجستیک شهرستان ملایر با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال تحویل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار کرد: همچنین عملیات اجرایی انبار اقلام امدادی جمعیت هلال احمر ملایر در زمینی به مساحت ۳۶۰ مترمربع با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال آغاز شد که پیش‌بینی می‌شود تا پایان به بهره‌برداری برسد.

سنجربیگی ادامه داد: بر اساس پروتکل‌های امداد و نجات و صلیب سرخ جهانی، باید اقلام و مایحتاج مردم ۲ درصد سبد کالای امداد و نجات این شهرستان ذخیره‌سازی شود که انبار فعلی کافی نبود و به همت فرماندار ملایر و تخصیص اعتبار مورد نیاز، عملیات ساخت این طرح امروز آغاز شد.

همزمان با هفته دولت ۳۷۳ طرح و پروژه با اعتباری بالغ ۱۵۵ هزار میلیارد ریال در شهرستان ملایر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز