خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان همدان اعلام کرد؛

بکارگیری هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان

بکارگیری هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان
کد خبر : ۱۴۰۱۳۱۸

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از بکارگیری موفقیت آمیز هوش مصنوعی بر روی سیستم مرکز تماس 122 ارتباط با مشتریان این شرکت با همکاری یک شرکت دانش بنیان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد بختیاری فر با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در راستای هوشمند سازی فرآیندها و همچنین استفاده از تکنولوژی‌های نوین برای ارزیابی عملکرد گروه‌ها و کارشناسان پاسخگو، اقدام به نصب هوش مصنوعی بر روی سیستم‌های تماس کرد.

وی گفت: کاربرد مثبت این فن‌آوری در خدمات دهی مناسب به مشترکین، تحلیل آنی نوع پاسخگویی کارشناسان بصورت انفرادی و گروه کاری بر اساس استاندارهای جهانی مراکزCRM و اطلاع رسانی وضعیت فرد و گروه برای مدیران و همچنین امکان تحلیل و یادگیری همزمان نوع پاسخگویی کاربران و امکان پاسخگویی خودکار توسط هوش مصنوعی در آینده است.

بختیاری فر با اشاره به اینکه این هوش مصنوعی با مطالعات 6 ماهه و بستر سازی‌های مرکز ارتباط با مشتریان استان همدان و دفتر مدیریت و هماهنگی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طراحی و به صورت پایلوت در مرکز 122 همدان در تاریخ ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ نصب شده است اضافه کرد: این پروژه به عنوان اولین پروژه موفق از استفاده هوش مصنوعی از ۱۲ پروژه در دست اقدام است که توانسته براساس Kpi های از پیش طراحی شده و استاندارهای جهانی موفقیت خود را ثبت کند.

مدیرعامل آبفای استان همدان با بیان اینکه این با راه اندازی آزمایشی این پروژه در مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان و کسب نتایج بسیار قابل توجه و دقیق در خصوص افراد و گروه های کاری برای مدیران در راستای بهبود خدمات غیرحضوری به مشتریان، اضافه کرد: با نتیجه گیری موفق این پروژه، در حال حاضر امکان طراحی و اجرای آن در کل کشور فراهم شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز