خبرگزاری کار ایران

صرفه‌جویی دومیلیون مترمکعبی گاز توسط همدانی‌ها

صرفه‌جویی دومیلیون مترمکعبی گاز توسط همدانی‌ها
کد خبر : ۱۳۲۱۲۷۱

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به صرفه‌جویی دو میلیون مترمکعبی گاز توسط همدانی‌ها گفت: در شبانه روز گذشته ۱۶ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۴۳۶ مترمکعب گاز در همدان مصرف شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدصادق محبی‌نظر اظهار کرد: ادارات و سازمان‌ها باید الگو و پیشتاز در رعایت مصرف متعارف انرژی و گاز باشند و باید با فرهنگسازی و ترویج الگوهای مصرف بهینه یاری‌گر دستگاه‌های خدمات رسان حوزه انرژی(برق و گاز) باشند.

وی درباره قطعی گاز ادارات نیز با تأکید بر اینکه پایش مصرف انرژی ادارات مستمر خواهد بود و نباید حاشیه امنی برای مصرف اسراف‌گونه داشته باشند، تصریح کرد: تاکنون ۶۴۷۳ مورد بازدید از ساختمان‌های اداری و مراکز تجاری و عمومی استان صورت گرفته که منجر به صدور ٥١٢ اخطار و قطع ۶۹ مورد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ادامه داد: ادارات و سازمان‌های دولتی که برای بار دوم به‌علت مصرف غیرمتعارف قطع شوند، اسامی آنها اعلام خواهد شد.

وی درباره قطع گاز جایگاه‌های CNG استان، یادآور شد: تاکنون گاز ۴۰ جایگاه CNG استان همدان قطع شده که قطع گاز برخی جایگاه‌های CNG در راستای پایداری شبکه گازرسانی و با هماهنگی فرمانداران و مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان بوده و به‌صورت موقت است بنابراین رانندگان از سفرهای غیرضرور اجتناب ورزیده و برای تأمین سوخت از سایر جایگاه‌ها استفاده کنند.

محبی‌نظر درباره تعداد مشترکان پرمصرف گاز در همدان نیز خاطرنشان کرد: مشترکان بدمصرف استان(پله ۱۱ و ۱۲) زیر دو درصد بوده و اخطارهایی در این زمینه صادر شده و ضمن ارسال پیامک با هماهنگی مراجع قضایی در حال صدور اظهارنامه قضایی هستیم.

وی با اشاره به صرفه‌جویی دو میلیون مترمکعبی گاز توسط همدانی‌ها، اظهار کرد: از طریق اعمال تغییر ساعت کاری و همچنین افزایش پایش مستمر ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، مشترکان پرمصرف و نیز محدودیت مصرف برخی صنایع در استان تا دو میلیون مترمکعب صرفه جویی در مصرف گاز در سطح استان داشته‌ایم که جزء استان‌های پیشرو بوده‌ایم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز