خبرگزاری کار ایران

شهردار همدان:

سامانه 137 پل ارتباطی مردم در خدمت رسانی فوری است

سامانه 137 پل ارتباطی مردم در خدمت رسانی فوری است
کد خبر : ۱۳۲۰۰۵۰

شهردار همدان گفت: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به صورت برخط (آنلاین) فعال است و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری به ویژه در این روزهای برفی را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا از همدان، سیدمسعود حسینی اظهار داشت: شهروندان مشکلات احتمالی همزمان با بارش برف را در حوزه خدمات شهری، برای پیگیری و حل به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: این سامانه در راستای آسان‌سازی ارتباط مردم با مدیریت شهری و سرعت بخشیدن به رفع مشکلات و خدمات رسانی راه‌اندازی شده است.

حسینی موارد قابل پیگیری از طریق سامانه ۱۳۷ در فصل زمستان را برف روبی معابر درجه ۲، خطر سقوط قندیل روی شهروندان، برف روبی درختان، پارک ها و معابر داخل فضای سبز و بلوارها، برف روبی معابر کوچه‌ها، جمع آوری برف‌های دپو شده و رفع لغزندگی و نمک پاشی در معابر عنوان کرد.

وی نمک پاشی مجدد، برف روبی معابر، درخواست ادارات و مدارس جهت دریافت کیسه‌های شن و نمک و اطلاع رسانی در زمینه خالی بودن مخازن شن و ماسه سطح شهر را از دیگر موارد پیگیری از طریق سامانه ۱۳۷ برشمرد.

وی تاکید کرد: مرکز ۱۳۷ شهرداری همدان آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نیز رسیدگی به مشکلات موجود در محله‌ها و مناطق مختلف شهری است.

حسینی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۷همدان با رعایت اصول شهروند مداری، مشارکت مردمی و پاسخگویی مسئولانه، به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری نسبت به برقراری ارتباطی آسان و یکسان برای رضایتمندی شهروندان تلاش خوهد کرد.

مرکز ۱۳۷ شهرداری همدان آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نیز رسیدگی به مشکلات موجود در محله‌ها و مناطق مختلف شهری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز