خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:

پیروی از هوی و هوس منشأ تمام گناهان و جرائم است

کد خبر : ۱۲۷۴۸۸

انسان به‌‌ همان نسبت که در عالم خلقت از جایگاه رفیعی برخوردار است دشمن قوی تری نیز دارد و به همین جهت حفاظت و صیانت از آن سخت‌تر می‌شود.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در جلسه مباحثاخلاقی که از سوی معاونت فرهنگی دادگستری استان همدان برگزار شده بود با اشاره به مقام خلیفه الهی که در ساختار وجودی انسان به ودیعه نهاده شده است عنوان نمود: انسان به‌‌ همان نسبت که در عالم خلقت از جایگاه رفیعی برخوردار است دشمن قوی تری نیز دارد و به همین جهت حفاظت و صیانت از آن سخت‌تر می‌شود.
به گزارش ایلنا، آیت ا.. محمدی تأکید نمود: برخی انسان‌ها به لحاظ عدم شناخت نفس وظایف و تکالیف خود در جهان را فراموش کرده و مسیر زندگی دنیوی و اخرویشان را گم می‌کنند و به همین دلیل گوهر تابناک وجودشان را با متاعی بی‌ارزش معامله می‌کنند.
نماینده محترم ولی فقیه در استان شناخت حقیقت انسان را اولین و مهم‌ترین گام در مباحثاخلاقی دانستند که به دنبال آن دشمن‌شناسی و روش‌های صیانت و حفاظت از نفس مطرح می‌شود.
امام جمعه محترم همدان با اشاره به وضعیت تحقیر آمیز زن در جوامع اروپایی که تا حد یک کالا تنزل پیدا کرده عنوان نمود: جایگاه زن و مادر در اسلام بگونه‌ایست که بهشت با تمام شکوه و عظمت در پیش پای مادران نهاده شده است.
آیت ا.. محمدی موعظه را عامل زنده نگهداشتن قلب و روح انسان دانسته و بر ضرورت استمرار جلسات مباحثاخلاقی تأکید نمود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز