خبرگزاری کار ایران

20 زندانی جرائم غیرعمد همدان در ایام فاطمیه آزاد می شوند

20 زندانی جرائم غیرعمد همدان در ایام فاطمیه آزاد می شوند
کد خبر : ۱۱۷۲۰۹۲

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد این استان با کمک خیران نیک اندیش در ایام فاطمیه آزاد می‌شوند.

به گزارش ایلنااز همدان، یداله روحانی منش افزود: برای آزادی این تعداد زندانی ۶۰۰ میلیون تومان نیاز است که امید می رود با همکاری و مساعدت خیران این میزان هزینه مورد نیاز جمع آوری شود.

وی اضافه کرد: با این میزان وجه نقد ۱۰ زندانی مهریه و ۱۰ محکوم مالی که هم اینک در زندان به سر می برند و میزان بدهی آنها کمتر از ۳۰ میلیون تومان است آزاد می شوند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: افرادی که تمایل مشارکت در طرح «فاطمیه» برای آزادسازی زندانیان دارند می توانند کمک های نقدی خود را به حساب‌های سیبای بانک ملی ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲، جام ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ و بانک انصار ۳۳۲۲/۴۳/۸۳۱۰۳۸۷/۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ واریز کنند.

روحانی منش گفت: ۱۷۶ زندانی از ابتدای سالجاری تا پایان آبان آزاد شدند که شامل ۱۱۶ زندانی دارای محکومیت مالی، ۴۰ زندانی مهریه، ۱۷ زندانی ناتوان در پرداخت نفقه و یک زندانی دیه ناشی از حوادث است.

وی با بیان اینکه مجموع بدهی این زندانیان ۴۱۴ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال بوده است ادامه داد: با تلاش ستاد دیه و رایزنی های صورت گرفته ۹۰ میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال از بدهی زندانیان توسط شاکیان پرونده بخشیده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: بیش از ۱۵ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال از این بدهی توسط زندانیان پرداخت و ۳۲ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال آن نیز توسط صندوق تامین خسارت های بدنی تامین و پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به پایین بودن درآمد زندانی و خانواده آنها و ناتوانی در پرداخت کل بدهی به صورت یک‌جا، افزون بر ۲۵۳ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال از این بدهی قسط بندی یا همان «اعسار به تقسیط» شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: کمک پرداختی برای پرونده های مالی و دیه ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات کم بهره از سوی چهار بانک ملی، ملت، تجارت و صادرات بوده است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز