خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور هماهنگی استان‌های سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد:

فرهنگ استفاده از کالای استاندارد نهادینه شود

کد خبر : ۱۰۵۷۲۲

یکی از مهترین پایه‌های استانداردسازی، نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالاهای با کیفیت و استاندارد در جامعه است.

ایلنا: وحید مرندی مقدم، مدیر کل امور هماهنگی استان‌های سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد در حد مطلوبی نیست، بیان کرد: این اتفاق و نهادینه شدن فرهنگ خرید کالاهای استاندارد در تعامل دستگاه‌های مختلف پدید می‌آید و فرهنگ عمومی در این خصوص باید بالا برود.

به گزارش ایلنا از همدان وی با بیان اینکه راه توسعه از استاندارد می‌گذرد، اظهار داشت: مبحثاستاندارد در حوزه‌های مختلف خدمات اجتماعی، رفاهی و پزشکی وارد شده است و در حال حاضر در بخش استاندارد سازی آسانسور‌ها صد در صد موفق بوده‌ایم.

مدیر کل امور هماهنگی استان‌های سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به ورود سازمان ملی استاندارد به بخش استاندارد محیطی، گفت: در حوزه خدمات اجتماعی جای کار بسیاری وجود دارد و با استاندارد سازی وسایل نقلیه عمومی، جاده‌ها و مهد کودک‌ها و بیمارستان‌ها می‌توان شرایطی را برای ارائه خدمات مناسب و مطلوب به شهروندان فراهم کرد.

بازرسی از مراکز سوخت و مهد کودک‌ها برای استاندارد سازی

مرندی مقدم افزود: راه اندازی اداره کل انرژی و خدمات در سازمان ملی استاندارد نشان از توجه ویژه به استاندارد سازی در حوزه‌های اجتماعی و رفاهی دارد و به تازگی مبحثاستانداردهای مسئولیت اجتماعی نیز مطرح شده و از سوی سازمان در حال پیگیری است.

وی در پایان با اشاره به ورود جدی استاندارد در حوزه بازرسی از مراکز خدماتی خاطر نشان کرد: در سال گذشته تعداد قابل توجهی از شهربازی‌های غیر استاندارد پلمپ شد و مراکز سوخت نیز مورد بازرسی قرار گرفته و دستگاه‌های مناسب و با کیفیت نازل سوخت نشان استاندارد را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز