خبرگزاری کار ایران

ارائه ۴۰ خدمت شرکت برق غیرحضوری در همدان

ارائه ۴۰  خدمت شرکت برق غیرحضوری در همدان
کد خبر : ۱۰۰۲۳۷۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از ارائه 40 خدمت شرکت توزیع برق استان همدان در اپلیکیشن «برق من» به صورت غیرحضوری خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان- شیرزاد جمشیدی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تمام خدمات شرکت توزیع برق در استان به صورت غیرحضوری به شهروندان و هم استانی‌ها ارائه می‌شود.

او  افزود: برای دسترسی آسان مردم به خدمات شرکت توزیع برق اپلیکیشن «برق من» در کشور طراحی و راه‌اندازی شد که تمام خدمات شرکت توزیع از طریق آن در دسترس همگان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه این نرم‌افزار از طریق کافه بازار و سایت شرکت توزیع برق استان همدان در دسترس است، گفت: هم‌استانی‌ها با دریافت این اپلیکیشن و نصب آن می‌توانند از 40 خدمت شرکت توزیع برق استان بهره‌مند شوند.

او افزود: این اپلیکیشن برای ارائه خدمات غیرحضوری و همچنین مصوبات ستاد مقابله با کرونا برای قطع زنجیره انسانی در راستای کنترل شیوع ویروس کووید 19 و به‌منظور کاهش سفرهای درون شهری و مراجعات حضوری به ادارات برق راه‌اندازی شده است.

جمشیدی با اشاره به خدمات قابل ارائه از طریق این اپلیکیشن گفت: در این اپلیکیشن خدمات در چهار بخش، مشاهده صورتحساب، خدمات مشترکین، برق امید و خاموشی طراحی شده که شهروندان به راحتی می‌توانند با مراجعه به این قسمت‌ها از خدمات شرکت استفاده کنند.

او  با بیان اینکه مشترکین می‌توانند قبض خود را با نصب این اپلیکیشن مشاهده کرده و از طریق آن نیز پرداخت کنند، گفت: مشاهده سابقه مصرف و پرداخت، ثبت خاموشی‌ها، اعلام مشکل روشنایی معابر، ثبت خسارت وارده به شبکه و سرقت برق و... نیز از دیگر خدمات ارائه شده از طریق اپلیکیشن «برق من» است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: با ورود به این اپلیکیشن و ثبت درخواست، اطلاعات سریع به همکاران ارجاع و پیرو آن با ارسال پیامک به مشترک اطلاع‌رسانی‌ می‌شود.

او یادآور شد: در صورتی که کار ستادی و اداری باشد بلافاصله پاسخ داده می‌شود و اگر نیاز به کار عملیاتی و مراجعه باشد بعد از مراجعه اکیپ‌های عملیاتی و انجام کار، به صورت سیستمی به مشترک اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز