خبرگزاری کار ایران

هم‌بنیانگذار استارتاپ «سی پرشیا» تاکید کرد:

ضرورت ارائه اطلاعات فرش دستباف ایرانی به نسل جوان

ضرورت ارائه اطلاعات فرش دستباف ایرانی به نسل جوان
کد خبر : ۱۵۵۷۰۷۰

هم‌بنیانگذار استارتاپ «سی ‌پرشیا» گفت: فروش آنلاین فرش در دنیای مجازی در خاورمیانه در فضای سایتی این استارتاپ مجهز به ۱۳ هزار کالای درج شده است.

  داریوش اکرادی، هم‌بنیانگذار استارتاپ «سی‌پرشیا» در گفتگو با خبرنگار بازرگانی ایلنا گفت: برای حضور در دنیای گسترده‌تر، فضای سایتی را پوشش داده‌ایم که بتوانیم خدمات نامحدودی را در تمام نقاط دنیا ارائه دهیم.

اکرادی در ادامه افزود: ما توانسته‌ایم در خاورمیانه ابتکار عمل و رویکردی جدید ارائه دهیم که این ایده در قالب خدمات خرده فروشی فرش ایرانی در فضای خرید آنلاین بوده است.

هم‌بنیانگذار استارتاپ «سی‌پرشیا» تصریح کرد: این مجموعه موفق شد با کمک تکنولوژی‌های روز دنیا دقیق‌ترین اطلاعات را به خریداران انتقال دهد تا متقاضیان بتوانند جزئیات دقیق‌تری از کالا در دسترسی داشته باشند.

چشم‌انداز صنعت فرش ایرانی     

اکرادی در ادامه خاطرنشان کرد: فرش دستباف ایرانی حال و روز خوبی ندارد و این نتیجه سلسله روند متعدد اتفاقات گذشته است که ما را در این نقطه قرار داده است.

او ادامه داد: قطعا برای بهبود این اوضاع راهکارهای متعددی وجود دارد، اما بعضی از موارد به کمک حاکمیت  قابل اجراست. مثلا فشار تحریم‌های بین‌المللی عملا قدرت حل کردن مشکلات را از اصناف گرفته است، زیرا برای حل این مسائل نیاز به گره‌گشایی در لایه‌های بالاتر حاکمیت وجود دارد.

 بهترین راهکار برای شناخت فرش ایرانی به نسل جدید چیست؟

 اکرادی با بیان اینکه حضور در نمایشگاه‌ها کمک موثری به بررسی هرچه دقیق‌تر این هنر نفیس می‌کند، افزود: نسل جدید ما با زیرساخت‌های کامل دنیای تکنولوژی آشنایی دارند و ما باید تمامی اطلاعات به روز در حوزه فرش این هنر نفیس کشور را در اختیار نسل جدید قرار دهیم که با توجه به سلیقه‌ی روز جهانی تولید محتوا در مورد فرش در این روند کمک چشم‌گیری خواهد داشت.

تاثیر برگزاری نمایشگاه‌ها در بهبود هنر ایرانی

اکرادی در ادامه با بیان اینکه با انتقاد از در نظر گرفتن تعداد کم سالن‌های نمایشگاهی در سال جاری گفت: در سال‌های گذشته حدود ۱۰ سالن از نمایشگاه برای به نمایش گذاشتن هنر فرش ایرانی تخصیص داده شده بود، اما امسال تنها ۴ سالن نمایشگاهی برای فرش دستباف در نظر گرفته‌اند، این در حالی است که تبلیغات گسترده در فضای درون سازمانی کمک چشم گیری به بهتر دیده شدن و احیای حضور فرش ایرانی در جهان خواهد داشت.

ضرورت ارائه اطلاعات فرش دستباف ایرانی به نسل جوان

انتهای پیام/
ارسال نظر