خبرگزاری کار ایران

کامور؛ طعمی جدید از شیرینی بدون قند

کامور؛ طعمی جدید از شیرینی بدون قند
کد خبر : ۱۵۴۶۷۸۶

ما همواره تلاش کرده‌ایم محصولاتی با کیفیت بالا به بازار عرضه کنیم. از مشکلات اولیه که با آن مواجه بودیم، عدم پذیرش جامعه و تمسخر آن‌ها بود، اما با تلاش بسیار توانستیم محصولی مفید عرضه کنیم.

ایلنا؛ شرکت "کامور" به عنوان یکی از تولیدکنندگان شیرینی بدون قند، دارای گواهینامه‌های ICRIC، تأییدیه انجمن‌های دیابت، تأییدیه مصرف حجم‌دهنده و شیرین‌کننده از سازمان بهداشت جهانی (WHO) و تأییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است.

محمدی، مدیر مارکتینگ محصولات "کامور"، ضمن گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی "ایلنا" از محصولات بدون قند و رژیمی این شرکت سخن گفت.

محمدی گفت: شرکت اصفهان شکلات با ۳۰ سال سابقه در زمینه تولید محصولات بدون قند و رژیمی، اولین و بزرگترین تولیدکننده این محصولات در ایران است. این مجموعه که از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز کرده، با بهره‌گیری از تجارب پیشینیان و دانش امروزی، به تولید محصولات بدون شکر و حفظ سلامت جامعه پرداخته است.

وی افزود: ما با به‌کارگیری نیروهای متخصص و تحقیقات فراوان در واحد تحقیق و توسعه، موفق به تولید محصولات بدون شکر شده‌ایم که به ترویج تغذیه سالم در جامعه کمک می‌کند. این شرکت افتخار دارد که برای اولین بار در ایران و جهان، گواهی ثبت اختراع برای محصولاتی همچون پولکی بدون شکر، بیسکویت بدون شکر طبیعی و حلوا ارده بدون شکر را به دست آورده است.

او به افتخارات و نوآوری‌های کامور اشاره کرد و ابراز داشت: کسب هشت گواهینامه‌ی ثبت اختراع، عنوان واحد برتر درجه "الف" کشوری از طرف وزارت بهداشت و چندین سال متوالی به عنوان واحد برتر صنایع غذایی از طرف معاونت غذا و دارو، از دستاوردهای ماست. همچنین، انتخاب واحد تحقیق و توسعه برتر از طرف صنایع و معادن و محصول برتر کشوری در حوزه تحقیق و توسعه، بخشی از افتخارات ما به حساب می‌آید. شرکت کامور دارای گواهینامه‌های ICRIC، تأییدیه انجمن‌های دیابت، تأییدیه مصرف حجم‌دهنده و شیرین‌کننده از سازمان بهداشت جهانی (WHO) و تأییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است.

وی ادامه داد: یکی از محصولات ما که با عنوان بیسکویت کینوا شناخته می‌شود، سرشار از آنتی‌اکسیدان، ویتامین‌های B1، B2، B3، B6، فولات، ویتامین E، کلسیم، پتاسیم، منیزیم، منگنز، فسفر، آهن، روی، اسیدهای چرب امگا-3، فیبر و پروتئین است. این محصول مناسب برای نوزادان، کودکان، زنان باردار در دوران شیردهی، بدنسازان، افراد دیابتی و کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند، معرفی می‌شود. همچنین، این محصول به کاهش فشار خون، تقویت قلب، درمان یبوست، بهبود سلامت دستگاه گوارش و درمان کم خونی کمک می‌کند.

محمدی با اشاره به اشتغالزایی کامور افزود: حدود ۳۰۰ نفر در مجموعه کامور مشغول به کار هستند. ما همواره تلاش کرده‌ایم محصولاتی با کیفیت بالا به بازار عرضه کنیم. از مشکلات اولیه که با آن مواجه بودیم، عدم پذیرش جامعه و تمسخر آن‌ها بود، اما با تلاش بسیار توانستیم محصولی مفید عرضه کنیم.

او تاکید کرد: در تولید محصولات کامور از ایزو مالت با ۹۹.۸ درصد به عنوان قند طبیعی و حجم‌دهنده استفاده می‌کنیم و تنها ۰.۲ درصد از شیرین‌کننده‌های مصنوعی مانند آسا سولفام و دکستروز بهره می‌بریم؛ همچنین از آسپارتام و ساخارین به هیچ وجه استفاده نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز