خبرگزاری کار ایران

فرش بهشتی چهره‌ای جوان و خلاق در میان فرش‌های ایرانی

فرش بهشتی چهره‌ای جوان و خلاق در میان فرش‌های ایرانی
کد خبر : ۱۵۴۳۷۴۷

فرش بهشتی، هنر اصیل ایرانی را به زیبایی در نمایشگاه بین‌المللی تهران به نمایش گذاشت.

 فرزانه بهشتی، مدیر مارکتینگ فرش بهشتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد برند بهشتی گفت: فرش بهشتی بیشتر در حوزه تولیدی و بازرگانی فعالیت می‌کند، این فرش در ابتدا با طراحی پا به عرصه گذاشت و فعالیت رسمى خود را از  سال ۱۳۸۹ آغاز کرد.

او در ادامه افزود: فرش بهشتی با سالها حضور در صنعت فرش ماشینى ایران، توانسته‌ است با نگاهی نوین به طراحی فرش ضمن حفظ ریشه‌های اصیل خود، سبک‌های متفاوتی از فرش را خلق کرده و نقشی مکمل در چیدمان منازل داشته باشد.

مدیر مارکتینگ فرش بهشتی ادامه داد: فرش بهشتی در پی خلق مفهومی نو از ارزش، کیفیت و جایگاه فرش ایرانی است و با ارائه گارانتی کیفیت و خدمات پس از فروش سعی دارد تا تجربه خریدی ارزشمند و آسوده را برای مردم رقم بزند.

او تصریح کرد: فرش بهشتی، ۷ شعبه فعال در سطح شهر تهران و ۳ شعبه دیگر در شهرهای بابلسر، کرج دارد و دارای چندین نمایندگی دیگر در سراسر ایران است.

بهشتی خاطر نشان کرد: این برند دارای کارخانه‌ای در آران و بیدگل و شهرک صنعتی سلیمان صباحی است و در مجموعه فرش بهشتی ۲۵۰ نفر مشغول به فعالیت هستند. مزیت فرش بهشتی طراحی‌های ویژه و خاص است که هر ساله با کلکسیون‌هایی از طراحی خاص به بازار می‌آید.

او در ادامه با اشاره به چالش‌ها و مشکلات در تولید فرش افزود: چالش‌ها و مشکلات پیش روی ما مربوط به قطعی برق در شهر کاشان و همچنین شهرک صنعتی صباحی می‌شود که برنامه‌ریزی تولید را به تعویق انداخته است و باعث مشکلاتی در افت فروش شده است. مشکل دیگر در حوزه واردات به تخصیص ارز  نیمایی برمی گردد که به سختی و در زمان‌های طولانی صورت می‌گیرد.

بهشتی ادامه داد: در حوزه صادرات نیز با مشکلات بسیاری روبه رو هستیم، از تحریم‌ها گرفته تا حساب‌های شرکتی در کشورهای دیگر و ما باید راهی پیدا کنیم تا هنر با ارزش و اصیل فرش ایرانی را به دنیا معرفی کنیم.

این فعال در حوزه فرش افزود: به دلیل مشکلات سیاسی موجود، مشتریان خارجی ما برای انتخاب فرش ایرانی تردید دارند و متاسفانه این روزها معاملات بین‌المللی ما محدود شده است، با این وجود سعی در رونق بازار صادراتی و بکارگیری نیروهای جوان ایرانی داریم.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز