خبرگزاری کار ایران

تمرکز شرکت تارا ارتقای سطح رفاه قشر متوسط جامعه است

تمرکز  شرکت تارا ارتقای سطح رفاه قشر متوسط جامعه است
کد خبر : ۱۲۷۰۷۵۵

تمرکز شرکت تارا ارتقای سطح رفاه قشر متوسط جامعه، کارکنان سازمان‌ها و رونق کسب و کارها است.

به گزارش ایلنا،‌ مسعود پنجه‌شاهی مدیر توسعه پذیرندگان شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا گفت: شرکت تارا در سال ۱۳۹۷ با پشتوانه‌ی گروه صنعتی گلرنگ، فعالیت خود را با تمرکز بر روی ارتقای مالی قشر متوسط جامعه، سطح رفاه کارکنان سازمان‌ها و رونق کسب و کارها آغاز کرده است. در این مسیر تا به کنون خدماتی مثل کیف الکترونیکی پول، بن‌های رفاهی، اعتبار سازمانی و اعتبارخُرد فردی را فراهم کرده است.

وی افزود: در اواخر سال 1400 به صورت تهاجمی وارد بازار شده و خدمات خود را به شرکت‌های طرف قرارداد ارائه داده است.

مدیر توسعه پذیرندگان تارا گفت: کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌های طرف قرارداد می‌توانند با استفاده از خدمات اعتبار سازمانی تارا تجربه‌ی خریدهای اعتباری 60 روزه و بدون پرداخت هیچ پولی را داشته و پس از 60 روز هزینه‌ی خریدهای خود را بدون هیچ‌گونه کارمزدی از حقوقشان پرداخت کنند.

وی اشاره کرد: همچنین تارا سرویس جدیدی را با عنوان «الان بخر،خُردخُرد پرداخت کن!» از ابتدای سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی کرده است که اعتبار خُرد برای اشخاص حقیقی تا سقف ۵ میلیون تومان را بدون ضمانت، وثیقه و کارمزد صفر درصد را به کاربران تخصیص می‌دهد و کاربران می‌توانند با دریافت این اعتبار از بیش از ۴۵۰۰ نقطه فروشگاهی و خدماتی استفاده کرده و هزینه‌اش را در ۲ قسط مساوی طی ۲ ماه پرداخت کنند همچنین ۵ نفر از دوستان خود را به دریافت اعتبار خُرد تارا دعوت کنند.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر