روابط عمومی ایرانول موفق به کسب نشان ویژه مشتریمداری و لوح سپاس روابط عمومی برتر شد
روابط عمومی شرکت نفت ایرانول در هفدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران براساس رای هیات داوران، بهعنوان روابط عمومی برتر کشور انتخاب و موفق به کسب نشان ویژه مشتری مداری و لوح سپاس روابط عمومی برتر در رشته ارتباطات رسانه ای شد.
به گزارش ایلنا از شرکت نفت ایرانول، شانزدهمین دورۀ سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی ایران و هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران با حمایت انجمن بینالمللی روابطعمومی در تاریخ 20 و 21 آبان ماه امسال در بخش های کارگاه های تخصصی، سخنرانی، ارائه مقالات و اعطای نشان با موضوع بررسی تاثیر کرونا ویروس بر ساختار و عملکرد روابط عمومی با مشارکت مدیران سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی، مدیران روابط عمومی، اساتید دانشگاه و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات و همچنین حضور آنلاین جمع گستردهای از فعالان روابط عمومی داخلی و بینالمللی، در محل خانۀ فرهنگ وهنر دیهیم برگزار شد.
در این مراسم روابط عمومی شرکت نفت ایرانول به دلیل توجه به مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیت های ارتباطی در بخش معرفی روابط عمومیهای برتر شانزدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی ایران که همزمان با هفدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران برگزار شد با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای تخصصی انجام شده، لوح سپاس و تندیس «روابط عمومی برتر» را به خود اختصاص داد که سارا افتخاری مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول آن را دریافت کرد.
شانزدهمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و هفدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران بهعنوان یکی از مهمترین رویدادهای عرصه روابط عمومیهای کشور است که با روشهای علمی و پژوهشی، با مشارکت استادان داخلی و بینالمللی، به ارزیابی عملکرد روابطعمومیهای شرکتها، نهادها، موسسهها و سازمانهای گوناگون می پردازد تا درخصوص بایدها و نبایدها و تغییرات پیشروی روابط عمومی، ارزیابیهای لازم را انجام داده و برترینهای روابطعمومی را معرفی کند.
بنا براین گزارش، سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران، با حضور رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه آسیا، مدیرعامل بیمه ملت، خانم لاری سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان های دولتی، خصوصی از صنایع و واحد های خدماتی، تولیدی و دانشگاه های معتبر کشور و همچنین با حضور مجازی و آنلاین رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(ipra) برگزار شد. در این سمپوزیوم بین المللی هشت مقاله از پنج سخنران داخلی و خارجی ارائه شد.