باشگاه مشتریان شرکت نفت پاسارگاد راه اندازی میشود
مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد در همایش قیر و آسفالت با اشاره به اهمیت مشتری مداری از راه اندازی باشگاه مشتریان شرکت نفت پاسارگاد خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، فریدون درویشزاده در این همایش ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: "دومین دوره این همایش در زمانی در حال برگزاری است که مقارن شده است با آغاز برنامه ششم توسعه و اعتماد دوباره مردم شریف ایران به دکتر روحانی، این اعتماد نشان از ادامه فعالیتهای دولت اعتدال است که بستر مناسبی نیز برای سرمایه گذاری خارجی مهیا می نماید."
وی افزود: "چشم انداز شرکت نفت پاسارگاد تبدیل شدن از برند ملی به برند بین المللی است."
مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد ادامه داد: "آنچه ما به دنبال آنیم رسیدن به تولید 4 میلیون تن در سال و پر رنگ کردن نقشمان در تجارت بین المللی هستیم."
وی با اشاره به نقش مشتریان در حیات شرکت های تجاری افزود: " مشتری سرمایه هر شرکت است و ما به دنبال راه اندازی باشگاه مشتریان زیر نظر مدیرعامل هستیم تا از مشتریان گرانقدر شرکت حمایت بیشتری نماییم." وی هم چنین در خصوص مشتری مداری دز شرکت نفت پاسارگاد کفت: " آنچه ما می گوییم این است، همیشه حق با مشتری است حتی اگر حق با او نباشد.