خبرگزاری کار ایران

در پیام تبریک به مناسبت سال نو/

علی عسکری: توسعه صنعت پتروشیمی جز با تکیه بر توان و دانش داخلی و شرکت‌های دانش بنیان ممکن نیست

علی عسکری: توسعه صنعت پتروشیمی جز با تکیه بر توان و دانش داخلی و شرکت‌های دانش بنیان ممکن نیست
کد خبر : ۱۲۱۰۹۵۳

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در پیامی با تبریک فرارسیدن سال نو تاکید کرد که نتیجه اعتماد به توان و دانش داخلی و شرکت‌های دانش بنیان، توسعه صنعت پتروشیمی، افزایش سطح داخلی‌سازی در صنعت، کاهش بیش از پیش خام فروشی، خلق حداکثری ثروت و اشتغال‌زایی است.

به گزارش ایلنا از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن پیام دکتر علی عسکری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قرنی جدید و سالی نو آغاز شد و بی‌شک در آمیختن آن با عطر مهدوی (عج) نویدبخش سال و قرنی مبارک و انشالله همراه با پایان انتظارها برای ظهور ناجی عالم بشریت است، آغاز این سال  را به همه همکاران خود در خانواده بزرگ و پر افتخار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سال ۱۴۰۱ که حلول آن را به جشن نشسته‌ایم، از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است.

ما عمیقأ معتقد هستیم که توسعه صنعت پتروشیمی، تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پایین دستی مبتنی بر اقتصاد مردمی و عدالت پایه، جز با تکیه بر توان و دانش داخلی و عزم جوانانی که «شرکت‌های دانش بنیان» نمادی کامل از ظهور آن هستند، ممکن نیست و نتیجه این اعتماد، افزایش سطح داخلی‌سازی در صنعت، کاهش بیش از پیش خام فروشی، خلق حداکثری ثروت ،اشتغال‌زایی و حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان است. 

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، به‌عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمیایی کشور، که در سال‌های اخیر نقش مهمی در مقابله با جنگ اقتصادی داشته و همواره اعتماد به شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکنندگان ایرانی را راه‌گشا در برابر این تحریم‌ها می‌دانسته، اینک خود را برای جهادی بزرگتر؛ آن هم در عرصه تولید با تکیه بر توان و دانش جوانان مومن، دانشمند و انقلابی ایران عزیز اسلامی آماده می‌کند. 

در پایان با آرزوی سالی همراه با سلامتی و موفقیت برای شما عزیزان، امید این دارم که مجدانه‌تر از گذشته و با ایمانی راسخ، شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتر «خلیج فارس» در عرصه ملی و جهانی در تبدیل کردن تهدید تحریم‌های ناجوانمردانه به فرصت و کمک به توسعه اقتصادی کشور در راستای دغدغه مقام معظم رهبری برای رشد و پیشرفت اقتصاد ملی، تولید دانش بنیان و اشتغال زا و اقتصاد مقاومتی باشیم. 

انشالله…

علی عسکری

مدیرعامل و نائب رییس هیأت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز