نصب نرخنامه خدمات گردشگری گامی دیگر در شفاف سازی خدمات گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش
با حضور کارشناسان مدیریت نظارت بر خدمات گردشگری خدمات و مراکز گردشگری با همراهی جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش فاز دوم استانداردسازی خدمت رسانی به گردشگران در حوزه شفافسازی نرخ ارائه خدمات گردشگری و تفریحی در جزیره کیش کلید خورد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا با تصویب معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و اقدام فوری مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری و مشارکت و پیگیری جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش طرح نصب نرخنامه فصلی کلیه خدمات تفریحی و گردشگری مصوب در کلیه دفاتر خدمات مسافرتی فعال در جزیره کیش آغاز شد.
به موجب این اقدام که برای نخستین بار به صورت جامع و مدون در جزیره کیش انجام می شود، کلیه دفاتر موظف به نصب نرخنامه در محل رویت گردشگران خواهند بود و در راستای شفاف سازی این اقدام و به موجب مصوبه اخیر سازمان منطقه آزاد کیش کمیسیون دفاتر جهت فروش تمامی آیتم های مندرج در جدول نرخ نامه ۲۰ درصد از نرخ مصوب محاسبه خواهد گردید.
در این میان تخطی از نرخ نامه در قالب گران فروشی و حتی ارزانفروشی کلیه آیتم ها بیش از رقم کمیسیون مصوب مصداق بارز تخلف محسوب گردیده و با متخلفین برابر با شیوه نامه مصوب سازمان منطقه آزاد کیش برخورد قاطع و جدی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا سازمان منطقه آزاد کیش در هفتههای اخیر با اخذ رویکردی اجرایی و فوری در راستای استانداردسازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به عنوان مراجع تخصصی بازاریابی گردشگر ورود نموده و از این حیث با اتکا بر نیروهای متخصص بومی مستقر در مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری و حمایت بخش خصوصی در قالب جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گردشگری کیش گام مهمی در راستای ارائه خدمات مثبت به گردشگران و جزیره کیش برداشته است.