استانداردسازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش کلید خورد
به همت مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری جزیره کیش و جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش با حضور کارشناسان این حوزه، پروژه استانداردسازی و به روز رسانی خدمات این دفاتر برای میزبانی از میهمانان و گردشگران نیمه دوم سال در شهریورماه آغاز شد.
به گزارش ایلنا؛ مدیر اداره نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری جزیره کیش استانداردسازی خدمات این حوزه و به روز رسانی خدمات مسافرتی را مسیری جهت خدمت رسانی بهینه به مسافرین و گردشگران کیش در فصول مختلف سال دانست و عنوان نمود بازدیدهای متمرکز و مستمر از دفاتر با رویکرد تصمیم نواقص موجود و البته با هدف گشودن فضاهای نوین بازاریابی و فروش، خواهد توانست تا یک پل اتصال مشترک میان نیازهای مخاطبان و صاحبان سرمایه گردشگری قرار گیرد. وی امنیت روانی گردشگران در جهت تامین نیازهای گردشگری در جزیره کیش و ایجاد فضای اعتماد میان گردشگران و دفاتر ارائه دهنده خدمات گردشگری و تکریم واقعی گردشگران را از اولویتهای امروز مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش عنوان نمود.
علی ابراهیمی معینی مدیر اداره نظارت بر خدمات گردشگری کیش که سابقه درخشانی در حوزه مدیریت های مختلف در عرصه اداره ثبت شرکتها و مدیریت بازرگانی جزیره کیش را در کارنامه خود دارد روند تکمیل مراحل اداری و ثبتی برخی دفاتر گردشگری جزیره را در حفظ ساختار هویتی، در کنار استانداردسازی کمیسیون دفاتر فروش خدمات گردشگری و شفافیت نرخ خدمات گردشگری در جزیره کیش را به عنوان اهم برنامههای این مدیریت و اجرای سیاستهای مصوب معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش عنوان نمود.
در ادامه این بازدید ها سینا عباسی مدیرعامل جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش بر اهمیت نصب نرخنامه مصوب در تمام دفاتر خدمات مسافرتی اشاره نمود و به روز کردن دانش فعالین این عرصه در کنار رفع نواقص کمی و کیفی این دفاتر را مهمترین دغدغه جامعه در برهه امروز بر شمرد.سینا عباسی ضمن ابراز خوشنودی از ارتباط تنگاتنگ جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش با مدیریت محترم نظارت بر خدمات گردشگری رویکرد تعاملی این مدیریت در نقش آفرینی جوامع و سیاستگذاریهای مشترک را عاملی جهت جلوگیری از تخلفات اجرایی این حوزه و این ارتباط و همکاری مشترک را به عنوان مهم ترین دستاوردهای جامعه در آینده گردشگری جزیره کیش قلمداد نمود.