خبرگزاری کار ایران

تقدیر از روابط عمومی شرکت‌‎های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

تقدیر از روابط عمومی شرکت‌‎های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
کد خبر : ۷۶۵۸۷۰

محمد پورسینا ایجاد و حفظ اعتماد مردم به عنوان مهم ترین سرمایه اجتماعی سازمان ها را مسئولیت خطیر روابط عمومی ها برشمرد.

به گزارش ایلنا؛ در نشست هماهنگی فعالان روابط عمومی های شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش که به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد محمد پورسینا، با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمان گفت: اعتماد مردم مهم ترین سرمایه اجتماعی سازمان ها و نهادها است و ایجاد و حفظ این اعتماد، مسئولیت خطیری است که بر دوش روابط عمومی ها گذاشته شده است.

وی افزود: گستردگی فضای ارتباطات، توسعه فناوری و افزایش چشمگیر سرعت نشر اخبار، اضطراب ناشی از حساسیت کار روابط عمومی ها و ضرورت پاسخگویی همزمان به مدیران و مخاطبان هر سازمان، فعالیت در روابط عمومی را سخت تر میکند و فعالان این عرصه باید با صبوری، پشتکار و انگیزه بالا در جهت انجام مسئولیت های محوله تلاش کنند.

محمد پورسینا تحرک و شادابی و ارتباطات گسترده با نخبگان، هنرمندان و فعالان عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی را از مزیت های کار در روابط عمومی برشمرد و افزود: چنانچه سازمان ها خط مشی مشخصی داشته و در ارتباطات رسانه ای از برنامه راهبردی مناسبی پیروی کنند فعالیت روابط عمومی ها سهل تر و موثرتر می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به اینکه گسترش فضای مجازی، در بسیاری از موارد خبرنگاری غیرحرفه ای را توسعه داده است گفت: در عصر ارتباطات و گسترش روز افزون فضای مجازی، پاسداشت اخلاق حرفه ای و صیانت از رسالت خبرنگاری بیش از هر زمان دیگر ضروری است.

وی تاکید کرد تعامل پویای روابط عمومی ها در شرکت های تابعه سازمان در جهت هم افزایی بیشتر، پیشبرد اهداف سازمان و ارتباط موثرتر با مخاطبان را به همراه خواهد داشت.

پور سینا با اشاره به اینکه چندان اعتقادی به روابط عمومی متمرکز ندارم گفت: بدون شک روابط عمومی های شرکت های تابعه با اشراف کافی به اهداف، ساختار و حیطه فعالیت بخش های تخصصی شرکت خود، روند اطلاع رسانی سریع و صحیح و ارتباط موثر با مخاطبان را تقویت می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از منابع متنوع در جهت ارائه گزارش عملکرد بخش های مختلف و اطلاع رسانی طرح های عمرانی، اقتصادی و گردشگری گفت: ما تلاش می کنیم تا معاونان و مدیران بخش های مختلف سازمان و شرکت های تابعه در روند اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای مشارکت فعال داشته باشند.

مسئولان و همکاران روابط عمومی های شرکت های تابعه نیز در زمینه تقویت همکاری و ارتباطات گسترده تر در جهت ارائه اخبار سریع و صحیح در سایت سازمان منطقه آزاد کیش بحث و گفتگو کرده و راهکارهایی را ارائه کردند.

در پایان این نشست نیزبا اهدای لوح تقدیر از تلاش مسئولان و یا همکاران روابط عمومی شرکت های سرمایه گذاری و توسعه کیش، عمران آب و خدمات، بنادر و فرودگاه های کیش، شرکت تله کیش، موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، موسسه علوم و فنون و همکاران روابط عمومی و امور بین الملل سازمان قدر دانی شد.

لازم به ذکر است در تقویم جمهوری اسلامی ایران 27 اردیبهشت با عنوان روزملی ارتباطات و روابط عمومی نام گذاری شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز