نظارت ویژه بر مراکز پذیرایی کیش برای حفظ کیفیت برند کیش

معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از انجام ۱۶۱ بازدید از مراکز پذیرایی جزیره در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و استقبال گسترده هموطنان عزیز از جزیره زیبای کیش، معاونت گردشگری، نظارت ویژهای بر مراکز پذیرایی و تفریحی جزیره از ۲۴ اسفند آغاز کرده است
بر اساس گزارش معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۳ تا ۷ فروردین ۱۴۰۴، از مراکز پذیرایی جزیره ۱۶۱ بازدید با هدف نظارت بر کیفیت خدماترسانی و رعایت ضوابط قانونی و بهداشتی انجام شده و در این مدت ۲۵ شکایت ثبتشده نیز مورد رسیدگی قرار گرفته است.
محورهای اصلی نظارتهای معاونت گردشگری سازمان شامل، بررسی مجوزهای قانونی و ضوابط ایمنی و بهداشتی، جلوگیری از گرانفروشی مواد غذایی در مراکز پذیرایی، نظارت بر سیما و منظر محیطی این مراکز، بررسی نحوه سرویسدهی، پوشش پرسنل و پاسخگویی به مشتریان، رسیدگی به شکایات و حفظ حقوق مشتریان، نظارت بر نحوه کار، تجهیزات و انبارهای مواد غذایی بوده است.
در پایان باید گفت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش این اقدامات را در راستای افزایش کیفیت خدمات و ایجاد تجربهای مطلوب برای گردشگران و ساکنان جزیره انجام داده است و طبق گفته مسئولان این معاونت گردشگری، این نظارتها در ایام عید ادامه دار خواهد بود.