خبرگزاری کار ایران

نظارت ویژه بر مراکز پذیرایی کیش برای حفظ کیفیت برند کیش

نظارت ویژه بر مراکز پذیرایی کیش برای حفظ کیفیت برند کیش
کد خبر : ۱۶۱۸۸۰۱

معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از انجام ۱۶۱ بازدید از مراکز پذیرایی جزیره در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و استقبال گسترده هموطنان عزیز از جزیره زیبای کیش، معاونت گردشگری، نظارت ویژه‌ای بر مراکز پذیرایی و تفریحی جزیره از ۲۴ اسفند آغاز کرده است

بر اساس گزارش معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۳ تا ۷ فروردین ۱۴۰۴، از مراکز پذیرایی جزیره ۱۶۱ بازدید با هدف نظارت بر کیفیت خدمات‌رسانی و رعایت ضوابط قانونی و بهداشتی انجام شده و در این مدت ۲۵ شکایت ثبت‌شده نیز مورد رسیدگی قرار گرفته است.
محورهای اصلی نظارت‌های معاونت گردشگری سازمان شامل، بررسی مجوزهای قانونی و ضوابط ایمنی و بهداشتی، جلوگیری از گران‌فروشی مواد غذایی در مراکز پذیرایی، نظارت بر سیما و منظر محیطی این مراکز، بررسی نحوه سرویس‌دهی، پوشش پرسنل و پاسخگویی به مشتریان، رسیدگی به شکایات و حفظ حقوق مشتریان، نظارت بر نحوه کار، تجهیزات و انبارهای مواد غذایی بوده است.

در پایان باید گفت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش این اقدامات را در راستای افزایش کیفیت خدمات و ایجاد تجربه‌ای مطلوب برای گردشگران و ساکنان جزیره انجام داده است و طبق گفته مسئولان این معاونت گردشگری، این نظارت‌ها در ایام عید ادامه دار خواهد بود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز