خبرگزاری کار ایران

انتصاب سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان اروند

انتصاب سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان اروند
کد خبر : ۱۵۴۵۵۶۹

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از انتصاب سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان اروند، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت‌الاسلام «هادی زرشناس» معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان، بیان کرد: طی مراسمی به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند، «زهرا مرادی‌اندیش» به‌عنوان سرپرست مرکز دخترانه دانشگاه فرهنگیان اروند، منصوب و از زحمات مدیر پیشین این دانشگاه قدردانی شد.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان دخترانه مرکز اروند در بهمن ماه ۱۳۹۷ با حمایت‌های بی‌شائبه سازمان منطقه آزاد اروند در مقطع کارشناسی پیوسته و در رشته‌های آموزش ابتدایی و آموزش تربیت بدنی فعالیت خود را از سر گرفت.

زرشناس تصریح کرد: اولین دوره دانش‌آموختگان این مرکز در تیرماه ۱۴۰۱ فارغ التحصیل و به بدنه آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند، شهرهای خوزستان و سایر استان‌ها پیوستند.

فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان توسط وزارت آموزش و پرورش به‌طور کامل بورسیه شده و از ابتدای تحصیل در دانشگاه، تامین خوابگاه و غذا کاملا رایگان وبه عنوان یک معلم رسمی مشمول تمام حقوق و مزایای معلمی می باشند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران سازمان منطقه آزاد اروند و همه مسئولان منطقه‌ای، استانی و کشوری که به فرآیند تأسیس و ادامه فعالیت علمی، آموزشی، پژوهشی و قهرمانی‌های ورزشی این مرگز دانشگاهی و ایجاد این ظرفیت ارزشمند توسعه سرمایه اجتماعی و اشتغال جوانان علاقمند به معلمی، یاری و حمایت‌گر بودند، یادآور شد: در این دانشگاه دانشجویان در رشته‌های مشاوره، آموزش ابتدایی و ادبیات عرب مشغول به تحصیل هستند. در حال حاضر بالغ بر ۲۶۰ دانشجو در این مرکز آموزش عالی مشغول فراگیری هستند و ۶۸ ورودی جدید نیز به این تعداد افزون گشته است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز