خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر دومین سوگواره ملی عکس سفیران کربلا در شلمچه

رونمایی از پوستر دومین سوگواره ملی عکس سفیران کربلا در شلمچه
کد خبر : ۱۵۱۹۲۲۶

رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند از رونمایی پوستر دومین سوگواره ملی عکس سفیران کربلا با موضوع اربعین حسینی در موکب فرهنگ و هنر شلمچه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین قانعیان پور با بیان اینکه این سوگواره به منظور ثبت و انعکاس شور و احساسات زائرین اباعبدالله الحسین (ع) برای دومین سال پیاپی برگزار می شود، اظهار داشت: منطقه آزاد اروند با همکاری انجمن سینمای جوان آبادان دومین سوگواره ملی اربعین با عنوان سفیران کربلا را برگزار می کند.

وی در توضیح موضوعات این سوگواره افزود: خدمت رسانی مواکب به زوار، ایاب و ذهاب، پذیرایی، عزاداری، پیاده روی، حضور کودکان و نوجوانان، کاروان های تعزیه، خدمات رسانی ارگان ها، بازگشت، شب های حضور، حضورسالخوردگان و معلولین و حضور زائران کشورهای دیگر، موضوعات این رویداد فرهنگی و هنری است.

مدیرتوسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، در خصوص بخش های این سوگواره، گفت: سوگواره ملی عکس سفیران کربلا از ۳بخش؛ حرفه ای ملی( دوربین عکاسی)، بخش ویژه (مخصوص عکاسان منطقه آزاد اروند) و بخش مردمی(تلفن همراه) تشکیل شده است.

قانعیان پور با تأکید بر رعایت مقررات سوگواره توسط شرکت کنندگان خاطرنشان کرد: همه شرکت کنندگان ملزم به رعایت مقررات سوگواره که در فراخوان قید شده  هستند و باید به نکات مهم نظیر حضور پرشور، مومنانه ولبریز از شور حسینی تأکید داشته باشند.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۶/۱۵/ ۱۴۰۳ و زمان اعلام نتایج نیز ۱۴۰۳/۷/۱۰خواهد بود.

وی،افزود: اختتامیه و برپایی نمایشگاه نیز در تاریخ ۱۴۰۳/۷/۱۰ انجام خواهد شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

آدرس ثبت نام و ارسال آثار:

IYCS.Abadan@gmail.com  و پیام رسان واتساپ ۰۹۱۶۶۳۱۹۲۹۵

آدرس دبیرخانه: آبادان- بلوار معلم- ساختمان سینما مهر- انجمن سینمای جوان آبادان
تلفن های تماس ۰۶۱۳۲۲۷۹۴۰-۰۹۱۶۶۳۱۹۲۹۵

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز