خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام میثم امرودی:

با شهادت اسماعیل هنیه، حذف کشور جعلی اسرائیل کلید خورد

با شهادت اسماعیل هنیه، حذف کشور جعلی اسرائیل کلید خورد
کد خبر : ۱۵۱۲۷۲۹

دبیرکل سازمان‌های غیردولتی و مردم نهاد مدافع فلسطین گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران در این مقطع زمانی به مرحله ای رسیده است که رژیم صهیونیستی از قبول مسوولیت خود در برابر این ترور ناجوانمردانه سرباز می زند و جرات اعلام علنی آن را ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،حجت الاسلام میثم امرودی شامگاه چهارشنبه 10 مرداد در تجمع اعتراض آمیز مردم کیش در محکومیت به شهادت رساندن شهید "اسماعیل هنیه" گفت: شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس هرگز قدرت جبهه مقاومت را کاهش نخواهد داد بلکه باعث تقویت اراده و عزم جبهه مقاومت خواهد شد.

دبیرکل سازمان‌های غیردولتی و مردم نهاد مدافع فلسطین با اشاره به شخصیت والای فرمانده مجاهد و مبارز اسماعیل هنیه به شهادت 60 نفر از اعضاء خانواده اشاره کرد و افزود: شکست در دیدگاه جبهه مقاومت معنا ندارد.

وی با بیان این که میان ملت ایران و ملت فلسطین وحدت و پیوندی عمیق وجود دارد؛ دفاع از مردم فلسطین را دفاع از ارزش های انسانی عنوان کرد و افزود: کشور جعلی اسرائیل و حامیانش، در حال از بین بردن انسانیت و ارزش‌های انسانی در جامعه بشری هستند.

حجت الاسلام امرودی با اشاره به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا و تشویق وی توسط اعضا و در عین حال سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشردر قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: حقوق بشر دستاویزی برای دسترسی به منافع شخصی کشورهای حامی اسرائیل است و چنین اقداماتی دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری این سازمان ها، آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی را به اثبات می رساند.

وی با بیان این که رژیم صهیونیستی از قبول مسوولیت خود در برابر این ترور ناجوانمردانه سرباز می زند و بواسطه قدرت جمهوری اسلامی ایران جرات اعلام علنی آن را ندارد؛ تاکید کرد: دشمنان با توجه به اقتدار ایران اسلامی و هراس از آن، به دریافت پاسخ دندان شکنانه کشورمان واقف هستند.

حجت الاسلام امرودی با اشاره به آگاهی و ابراز انزجار تمامی مردم آزاده جهان از جنایات رژیم اشغالگر قدس با تاسی از انقلاب اسلامی، آن را سرآغازی برای پایان استکبار جهانی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران با مطرح کردن مسئله فلسطین و حمایت از آن، این مهم را به یک موضوع بین المللی تبدیل کرده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز