خبرگزاری کار ایران

ارائه گزارش مجمع عادی سالیانه شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش

ارائه گزارش مجمع عادی سالیانه شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش
کد خبر : ۱۵۱۰۰۲۷

گزارش مجمع عادی سالیانه منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۲ با چهار محور”بندرگاه، فرودگاه، فنی، مهندسی و مالی اداری” عصر سه شنبه ۱۹ تیر به صاحبان سهام این شرکت ارائه شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش، گزارش مجمع سالیانه شرکت با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، برخی از مدیران و معاونان، کارشناسان و حسابرسان داخلی و نمایندگان سازمان حسابرسی توسط مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش به صاحبان سهام ارائه شد.
 
رحیم سرهنگی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ارائه گزارش های های مالی، فنی و مهندسی، سرمایه گذاری به ویژه برنامه های آتی ارائه شده در این مجمع را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بهره گیری از زیرساخت های موجود در دو حوزه مهم و استراتژیک بنادر و فرودگاه های کیش به طور حتم در جذب سرمایه گذاری و رونق بخشی این منطقه می تواند نقش موثری را ایفا کند.
 
وی، اظهار داشت، شاخص های تبیین شده در حوزه جذب سرمایه گذاری گامی است به سوی ایجاد تحول و رونق اقتصادی و باید در این مسیر به مولفه های سرمایه گذاری توجه ویژه شود.
 
بنابراین گزارش، با توجه به این که ماهیت شرکت توسعه و مدیر بنادر و فرودگاه های کیش به عنوان شرکت خدمات رسان در دو حوزه بندر و فرودگاه با بهره گیری از استانداردهای امنیتی و تمرکز بر سه مولفه اصلی ایمنی، امنیت و تسهیلات است؛ آمارهایی در خصوص ورود و خروج مسافر از مسیرهای هوایی و دریایی به جزیره کیش و نشست و برخاست پرواز ها همچنین تردد شناورها، در این جلسه ارائه شد.
 
حوزه توسعه زیرساخت ها و پروژه های عمرانی و فنی مهندسی نیز بخش دوم ارائه گزارش در این جلسه بود که با رویکرد ارائه خدمات ایده آل به مسافران دریایی، دریافت مجوزهای دریایی و پیگیری الزماتی که برای عملیاتی شدن این طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، تحقق یافته است.
 
همچنین برای نخستین بار در حوزه بندر کیش شاهد تغییر و تحولات اساسی که زمینه ساز افزایش شناورها و پهلوگیری سکوی حفاری هستیم؛ افزایش درآمدزایی برای این حوزه را به دنبال داشته است.
 
لازم به ذکر است؛ پروژه های شاخص فرودگاه بین المللی کیش از جمله آماده سازی جهت بهره برداری باند جنوبی و دریافت مجوزهای لازم، نصب و راه اندازی تمام تجهیزات، ناوبری، کمک ناوبری و همچنین افتتاح ترمینال جدید از اقدامات شاخص در حوزه فرودگاه کیش محسوب می شود که در این جلسه ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.
 
گفتنی است؛ تمام این پروژه ها با اهتمام ویژه سازمان منطقه آزاد کیش منجربه پیشرفت و توسعه شده است و گزارش هایی که در حوزه های یاد شده ارائه شد مورد ارزیابی مثبت مسوولان سازمان قرار گرفت.
این گزارش در ادامه می افزاید: اهداف و برنامه های آتی شرکت نیز طبق ماموریت های تبیین شده بر اساس خط مشی های ابلاغی، ارائه شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز