خبرگزاری کار ایران

اروند می تواند محور توسعه گردشگری خارجی شود

اروند می تواند محور توسعه گردشگری خارجی شود
کد خبر : ۱۴۸۸۸۹۶

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، در نشست با مدیران و فعالین دفاتر گردشگری و هتل ها، گفت: اروند می تواند محور توسعه گردشگری و ارتباط گسترده با دفاتر کشورهای همسایه؛ بویژه عراق به منظور جذب گردشگر شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، بابا مرادی تبدیل اروند به یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران خارجی را یکی از مهم ترین اهداف پیش روی این مدیریت دانست و افزود: اثربخشی گردشگری خارجی و دستاورد اجتماعی- اقتصادی آن در منطقه مبحث بسیار حائز اهمیتی است که بنا داریم با تقویت زیرساخت ها و برنامه های آموزشی، در این راستا گام های موثری برداریم.

وی توسعه پروازهای داخلی و راه اندازی مجدد پروازهای خارجی را از جمله اقدامات پیش رو عنوان کرد و اظهار داشت: برقراری ترمینال جدید فرودگاه بین المللی آبادان تا قبل از رویداد بزرگ اربعین حسینی و راه اندازی دفتر change visa از جمله اقداماتی است که با هدف گسترش حوزه گردشگری در منطقه آزاد اروند در حال پیگیری و اجرا است.

بابا مرادی با اشاره به اینکه هنوز در زمینه زیرساخت های گردشگری نیازمند اقدامات جدی تری هستیم، گفت: جمع آوری دکه های غیر مجاز صدور بلیط در منطقه، در اختیار قرار دادن ۲ ون گردشگری جهت تورهای داخلی، راه اندازی دفتر انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری در پایانه مرزی شلمچه و برگزاری انتخابات جدید انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری منطقه آزاد اروند و… همه در امتداد توسعه گردشگری خارجی و با رویکرد ارزآوری برای کشور و بویژه منطقه انجام خواهد گرفت.

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: می بایست با یک مدیریت صحیح و توسعه زیرساخت ها؛ شناساندن تمدن، فرهنگ و نقاط طبیعی و دیدنی منطقه به دیگر مردم جهان خصوصا کشورهای همسایه را به جد دنبال کنیم؛ قطعا در این مسیر نیزهر چه میزان احساس رضایت گردشگران نسبت به امکانات منطقه بالا رود تمایل به سفر مجدد افزایش پیدا می کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز