خبرگزاری کار ایران

بهروز آقایی سرپرست جدید شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه قشم شد

بهروز آقایی سرپرست جدید شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه قشم شد
کد خبر : ۱۴۸۸۳۸۲

با حکم رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بهروز آقایی به عنوان سرپرست شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه قشم منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی در این جلسه که با حضور اعضای مجمع و هیئت مدیره شرکت در فرودگاه قشم برگزار شد، اظهار کرد: انتظار سازمان از شرکت پیگیری، راهبری و مدیریت مسائل مرتبط با بنادر منطقه آزاد و حضور فعال و حرفه ای در این حوزه هاست.

وی ادامه داد: وجود ۳۰۰ کیلومتر ساحل در جزیره قشم ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه بنادر و رونق اقتصاد دریاپایه در جزیره جهانی قشم است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: اقتصاد دریاپایه یکی از مهمترین رویکردهای سازمان با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است که جلوه اصلی آن در کارکرد و عملکرد شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم است.

به گفته پیغامی؛ در تمامی طول سواحل و حریم دریای پیرامون جزیره قشم ظرفیت‌های اقتصادی زیادی وجود دارد که باید با برنامه محوری برای توسعه و پیشرفت آنها تلاش کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف بنادر گردشگری، صیادی و اقتصادی جزیره، تصریح کرد: اقتصاد دریاپایه مهمترین ظرفیت و رکن اصلی جزیره قشم برای توسعه، پیشرفت و کسب ثروت است.

پیغامی با تقدیر از زحمات عابدین سعادتفر، مدیرعامل پیشین و همینطور بهروز آقایی، مدیرعامل جدید این شرکت بابت قبول مسوولیت مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه قشم، افزود: نیاز است که برنامه‌های موفق پیشین این شرکت ادامه داشته و برای اجرای طرح‌های جدید برای استفاده از پتانسیل های اقتصاد دریاپایه، سواحل و بنادر برنامه‌ریزی شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: کمبودهایی در حوزه فرودگاه بین المللی قشم وجود دارد که باید برای رفع آنها برنامه‌ریزی کرد.

 

بنابر این گزارش، از جمله سوابق اجرایی بهروز آقایی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در بندر چابهار، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در بندر امام خمینی، معاون واحد فنی و نگهداری بندر امام خمینی(ره)، رئیس اداره برق و تاسیسات بندر امام خمینی (ره) است.

همچنین وی دارای مدرک دکترای تخصصی فیزیک دریا فوق لیسانس هیدرودینامیک دریا و لیسانس الکترونیک و مخـابرات دریایی می‌باشد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز