خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره های آموزشی حوزه گردشگری در منطقه آزاد اروند

برگزاری دوره های آموزشی حوزه گردشگری در منطقه آزاد اروند
کد خبر : ۱۴۸۷۳۴۸

مدیر توسعه گردشگری و ‌میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، از برگزاری دوره های آموزش بازاریابی گردشگری و گردشگری خلاقانه با همکاری معاونت گردشگری وزارت‌میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در منطقه آزاد اروند، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند،امیر هوشنگ بابامرادی با اشاره به اینکه پس از رایزنی با مسئولان و کارشناسان گردشگری وزارت میراث فرهنگی، برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی گردشگری و گردشگری خلاقانه جهت حوزه گردشگری در منطقه آزاد اروند در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: بر اساس سیاست های اتخاذ شده مبنی بر آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه صنایع دستی و گردشگری، سرمایه گذاری در این حوزه با برگزاری کلاس های ویژه به صورت مستمر توسط مدیریت توسعه گردشگری و صنایع دستی، اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با همین رویکرد دوره دیجیتال بازاریابی گردشگری و گردشگری خلاقانه به مدت دو روز( ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه )با حضور اساتید بنام کشوری برای فعالین و هنرمندان حوزه گردشگری به صورت رایگان با همکاری معاونت گردشگری وزارت‌میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

بابامرادی ضمن تأکید بر این مهم که در سال های اخیر روش های بازاریابی نوین رونق زیادی پیدا کرده است، افزود: به دلیل استقبال فراوان برای فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ، دوره های مختلف برای آشنایی و آموزش این روش بازاریابی ارائه شده است که بنا داریم جهت رونق کسب و کار فعالین حوزه گردشگری در منطقه، آموزش های لازم در این خصوص را ارائه دهیم.

مدیر توسعه گردشگری و ‌میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، اذعان داشت: آموزش دوره دیجیتال مارکتینگ امری تخصصی است که جامعه هدف آن گروه های استارتاپی، کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی هستند که می بایست به صورت تئوری و عملی آموزش داده شوند تا با رویکردی نو به سمت بازاریابی نوین بشتابند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز