خبرگزاری کار ایران

نشست خبری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۷۲۰

متولیان فرهنگی استان و منطقه آزاد اروند پیرامون برگزاری بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر پاسخگوی اصحاب رسانه بودند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، نشست خبری بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و سازمان منطقه آزاد اروند در سالن جلسات شهید یاسینی برگزار شد.

در این نشست که با حضور اصحاب رسانه منطقه آزاد اروند برگزار شد، برنامه‌های بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر اعلام شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و دبیر بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در این باره گفت: این جشنواره با حمایت این سازمان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام زرشناس افزود: ۱۹ اثر نمایشی شامل ۱۰ اثر صحنه‌ای و ۹ اثر خیابانی به بخش پایانی و داوری این جشنواره راه یافته‌اند.

وی یادآور شد: بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر پیش از ظهر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه جاری، پس از حضور در گلزار شهدای خرمشهر و تجدید میثاق با آرمان‌های ایشان، در موزه دفاع مقدس خرمشهر رسماً آغاز به کار خواهد کرد، این جشنواره روز پنجشنبه سوم خرداد ماه با معرفی آثار برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، در این نشست ضمن پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه، اظهار کرد: از حمایت‌های سازمان منطقه آزاد اروند پیرامون برگزاری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر قدردانی می‌کنیم.

مجید منادی، یادآور شد: تعمیر و تجهیز سالن‌های نمایش شهرهای آبادان و خرمشهر در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز