خبرگزاری کار ایران

حضور معاون بندری سازمان منطقه آزاد انزلی در رویداد همتایابی در توسعه دریا محور:

رایزنی با ۲۷ گروه و نمایندگانی از ۴ کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۲۴۹

معاون و روسای ادارات معاونت بندری و دریای خزر این سازمان در نخستین رویداد بین المللی همتایابی در توسعه دریا محور که از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت به میزبانی منطقه آزاد قشم در حال برگزاری است حضور پیدا کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، معاون و روسای ادارات معاونت بندری و دریای خزر این سازمان در نخستین رویداد بین المللی همتایابی در توسعه دریا محور که از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت به میزبانی منطقه آزاد قشم در حال برگزاری است حضور پیدا کردند.

بنابراین گزارش میثم محمد نژاد معاون حوزه بندری و دریای خزر سازمان منطقه آزاد انزلی با ۲۷ گروه فعال در زمینه های مختلف صنایع دریایی و ساحلی، نمایندگان چهار کشور خارجی حاضر در رویداد، سفرای دو کشور و معاون وزیر امور خارجه در حوزه اوراسیا، درخصوص توانمندی ها و مزیت های فعالیت در منطقه آزاد انزلی به گفتگو پرداختند.

مشارکت در پنل های تخصصی حمل و نقل،شیلات،کشتیرانی و کشتی سازی از دیگر برنامه‌های کاری نمایندگان سازمان منطقه آزاد انزلی در نخستین رویداد بین المللی همتایابی در توسعه دریا محور بود.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد انزلی با توجه به موقعیت ویژه خود در کناره دریای کاسپین، نقش محوری در دو راهگذر شمال جنوب و بخش فرعی طرح یک کمربند یک جاده چین، گسترش همکاری های منطقه ای میان کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و سازمان همکاری شانگهای و اکو؛ و طرح ملی در آستانه افتتاح اتصال خط ریلی به مجتمع بندری کاسپین؛ حضور در رویدادهای دریا پایه، را به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای معرفی مزیت های نسبی و رقابتی خود در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز