خبرگزاری کار ایران

پروژه پل شهدای اروند در ۳ جبهه کاری در حال اجرا است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۲۳۳

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: پروژه پل «شهدای اروند» در 3 جبهه کاری شمال؛ رودخانه و جنوب، در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قاسم شریف باوی در جلسه بررسی روند اجرای پل شهدای اروند که با حضور ارکان این پروژه برگزار شد، اظهار داشت: روند ساخت پل شهدای اروند با بالاترین کیفیت و بدون انحراف از برنامه زمانبندی در ۳ جبهه کاری شمال، رودخانه و جنوب در حال انجام است.

وی توضیح داد: تا کنون شمع کوبی های ضلع شمالی به صورت کلی و زیرسازه های بتنی سر شمع ها انجام و تیرهای زیرعرشه فلزی نیز در دو بخش اجرا شده است.

شریف باوی با بیان اینکه ضلع جنوب نیز بعنوان سایت ساخت شمع های رودخانه از ابتدا فعال بوده، تصریح کرد: پارت اول همه شمع های رودخانه کوبیده شده و پارت دوم که نیاز به سندبلاست و رنگ آمیزی داشته نیز ۵۰درصد اعمال و مابقی نیز در حال انجام است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، اذعان داشت: شمع کوبی ضلع جنوب نیز آغاز شده و از ۵۰ درصد ساخت عرشه فلزی، ۳۰ درصد آن به کارگاه حمل شده و همه امور در هر ۳ جبهه کار به نحو احسن در حال پیشرفت است.

شریف باوی در خصوص مصالح مورد استفاده در ساخت این پل اظهار داشت: همه مصالح اعم از سنگدانه بتن، ماسه، سیمان، لوله، شمع و…تا پایان ساخت پل تهیه و در این زمینه نیز هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

در پایان نیز حاضرین در نشست با حضور در محل اجرای پروژه پل «شهدای اروند» از نزدیک روند کار را مشاهده و مورد بررسی قرار دادند.

پل شهدای اروند با اعتبار اولیه ۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال و مدل سازه صندوقه‌ای با عرشه بتنی در مجاور پل آزادی این شهر( پل قدیم) با طول ۵۳۰ متر وعرض ۳۰ متر و تعداد مسیر ۶ باند (۳ باند ورودی و ۳ باند خروجی) طبق زمان بندی پیش بینی شده در حال انجام است .

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز