خبرگزاری کار ایران

رسیدگی حضوری به شکایات مسافران، ساکنان و گردشگران کیش

رسیدگی حضوری به شکایات مسافران، ساکنان و گردشگران کیش
کد خبر : ۱۲۱۱۶۷۸

تیم های مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تشدید نظارت بر چگونگی ارائه خدمات در سطح جزیره به صورت حضوری به شکایات گردشگران رسیدگی می کنند.

به گزارش ایلنا: بازرسان مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان، در قالب تیم های نظارتی مشکلات مراکز اقامتی، پذیرایی، کلوپ های دریایی، کشتی های تفریحی، دفاتر خدمات مسافرتی را بررسی می کنند.

همچنین در اماکن گردشگری تک برند از جمله سافاری،پارک دلفین، مجموعه بولینگ به بررسی مستمر ابعاد مختلف ارائه خدمات می پردازند.بر اساس این گزارش یکی از تیم های نظارتی بررسی شکایات را بر عهده دارد و در صحنه حضور یافته و به مشکلات رسیدگی می کند.لازم به ذکر است گردشگران و ساکنان کیش می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل و یا شکایتی با شماره ۱۳۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز