خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد:

رضایتمندی گردشگران نوروزی کیش باید اولویت تمام زیر مجموعه‌ها باشد

رضایتمندی گردشگران نوروزی کیش باید اولویت تمام زیر مجموعه‌ها باشد
کد خبر : ۱۲۰۴۰۲۲

محمدرضا لواسانی به همراه جمعی از مدیران و معاونان خود از روند آماده سازی بندر چارک برای ارائه خدمات شایسته نوروزی به گردشگران کیش بازدید کرد.

به گزارش ایلنا؛  محمدرضا لواسانی سرپرست این سازمان عصر پنجشنبه ۱۲ اسفند ضمن بازدید از زیر ساخت های بندر چارک در دیداری با ائمه جماعت و مسوولان این بندر بر استفاده از تمام ابزارهای مدیریتی جهت به حداقل رساندن ازدحام مسافران و گردشگران نوروزی کیش و کاهش زمان انتظار آنها در چارک تاکید کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در این بازدید مهمترین هدف بررسی و ساماندهی وضعیت مبادی ورودی به کیش را ایجاد رضایتمندی مسافران و گردشگران از ارائه خدمات شایسته و متفاوت برشمرد و گفت: جزیره کیش از ظرفیت های ویژه ای در صنعت گردشگری برخوردار است و در این راستا بندر چارک به عنوان کرانه کیش می تواند با هم پوشانی اقتصادی و گردشگری این جزیره به منطقه ای مهم با فرصت های مشابه تبدیل شود. 

وی افزود: مراجعات مردم جزیره به سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص مسائل مختلف چارک نشان دهنده دغدغه آنها نسبت به این بندر است و در سازمان برنامه جامعی جهت توسعه چارک تدوین شده که با تحقق برنامه ها، بخشی از مشکلات بندر چارک مرتفع خواهد شد. 

لواسانی با بیان این که بندر چارک یکی از اصلی ترین شاه راه های ورودی گردشگر به جزیره کیش است بیان داشت: کیش به عنوان بزرگترین قطب صنعت گردشگری کشور در کنار بندر چارک قرارگرفته و سازمان منطقه آزاد خود را ملزم به توسعه زیرساخت های این بندر می داند.سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه اظهار کرد: 

همه ما نسبت به مشکلات بندر چارک مسولیتی داریم و باید باید برای رفع آن تلاش کنیم و به این نکته توجه داشته باشیم که برای رفع مشکلات تنها در جایگاه و ‌مقام دولتی بودن ملاک نیست.

لواسانی در ادامه افزود: در برخی از استان ها هزینه های توسعه به بخشی از مردم تعلق می گیرد که در حقیقت منافع آن را به دست نمی آورند و در استان هرمزگان این موضوع مشاهده می شود، با توجه به صنایع و بنگاه های بزرگ اقتصادی که در این استان هرمزگان وجود دارد، گاهی مردم با مشکلات شدید معیشتی روبرو هستند که بخشی از آن به دلیل عملکرد اشتباه در حوزه های اقتصادی بوده و بخشی دیگر به دلیل عدم برنامه ریزی در بخش های مختلف استان است 

وی با اشاره به معزل بیکاری در بندر چارک گفت: با توجه به تردد 800 هزار نفر گردشگر وجود افراد بیکار با تجربه اقتصادی و علم اقتصاد در این منطقه همخوانی ندارد و باید با بهره گیری از طرح جامع تدوین شده تدابیر لازم را در نظر بگیریم.

محمدرضا لواسانی تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن سال نو و افزایش ورود گردشگران نسبت به سال های گذشته، بندر چارک به عنوان نقطه اتصال به جزیره کیش باید مهیای پذیرایی مطلوب از گردشگران نوروزی باشد

.سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بیان داشت: در ایام نوروز یکی از مدیران ارشد سازمان در بندر چارک مستقر می شود و نسبت به حضور گردشگران و رسیدگی به امور این منطقه اقدامات لازم را خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز