سامانه 141 راه ارتباطی مخاطبان و مدیریت حمل و نقل عمومی کیش
ساکنان و گردشگران کیش در تیر امسال از طریق سامانه 141 شرکت عمران،آب و خدمات منطقه آزاد از حمل و نقل عمومی کیش خدمات دریافت کردند
به گزارش ایلنا؛ مدیریت حمل و نقل عمومی جزیره کیش از جمله بخش های این شرکت، که در زمینه حمل و نقل ساکنان و گردشگران در نقاط مختلف جزیره کیش فعالیت می کند، سامانه 141را با هدف بهبود خدمات و برقراری ارتباط موثر با مخاطبان به دریافت انتقادات، پیشنهادات، شکایات مردمی و همچنین اشیاء گمشده اختصاص داده است.
بر اساس این گزارش در تیر امسال 1488 تماس مردمی با سامانه 141برقرار شده است که بیشترین تماس ها در این ماه، مفقودی اشیاء گمشده، مکشوفه در ناوگان حمل و نقل عمومی و تحویلی به صاحبان اشیاء مربوطه بوده است. همچنین واحد صدور مجوز فعالیت مدیریت حمل و نقل عمومی کیش در این ماه با 428 مورد شامل تشکیل پرونده و صدور معرفی نامه جهت استعلام ها، صدور پروانه اشتغال رانندگی و تمدید پروانه فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی( اعم از تاکسیرانی و مینی بوس رانی، باربری ، تور گردانی و ترانسفر هتل ها )، فعالیت موثری برای ارائه خدمات حمل و نقل در جزیره کیش داشته است .
در این ماه به صاحبان تاکسی بابت خرید و فروش تعداد 16 دستگاه وسائط نقلیه عمومی و خودروهای باربری برای نصب سیستم ناوبری (gps) از واحد های نوسازی و نقل و انتقال، هوشمند سازی ناوگان مدیریت حمل و نقل عمومی خدمات ارائه شد.
برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای 23 نفر از رانندگان با هدف آشنایی بیشتر آنها با شرایط فعالیت در ناوگان حمل و نقل شهری کیش و ارتقاء سطح خدمات از دیگر فعالیت های مدیریت حمل و نقل عمومی کیش در تیر امسال بوده است.