خبرگزاری کار ایران

اطلاع رسانی گسترده روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در ایام نوروز

اطلاع رسانی گسترده روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در ایام نوروز
کد خبر : ۱۰۵۶۹۳۷

رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی کیش از اطلاع رسانی و تبلیغات موثر با محوریت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در سطح جزیره کیش خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی بر بهره مندی از تمام ظرفیت های تلویزیون شهری، تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی به موقع و تاثیر گذار با هدف فرهنگ سازی میان تمام اقشار مختلف جامعه از جمله گردشگران جهت رعایت ضوابط بهداشتی ابلاغ شده از سوی شورای سلامت کیش تاکید کرد.

علیرضا علوی رضوی با بیان این که اقدامات رسانه ای روابط عمومی سازمان در سطح گسترده به منظور آگاهی بخشی به عموم جامعه از خطرات ناشی از بیماری کرونا و موضوعات مهم اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری در این منطقه تحقق یافته است، افزود: تولید محتوا، ویدئو، کلیپ، مستند سازی و موشن گرافی و انتشار آن در شبکه های اجتماعی و رسانه های سراسری از جمله اقدامات این مدیریت است.

به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،افتتاح دو طرح عمرانی و سرمایه گذاری جزیره کیش با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس بازتاب خبری خوبی در سطح کشور داشت.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: منطقه آزاد کیش در این مراسم بهترین عملکرد از نظر ارائه گزارش، تبلیغات، فضای محیطی و پوشش خبری قبل و بعد از این رویداد را به خود اختصاص داد که این اقدام ارزشمند نشان دهنده تلاش و وحدت رویه در سازمان منطقه آزاد کیش است.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی کیش با معرفی وب سایت هایKISH.IR و http://kish.ir/nowroz برای اطلاع رسانی گسترده به عموم مردم، اظهار داشت: بار گذاری تمام کتابچه ها نوروزی در سایت راهنمای جامع سفر به کیش؛ در طول روز به طور متوسط بالغ بر 300 نفر از این وب سایت بازدید می کنند.

سید علیرضا علوی رضوی با بیان این که تعدا د 200 نفر در روز کتابچه های نورزی را دانلود می کنند، گفت: بر اساس اولویت بندی؛ جاذبه های گردشگری، تلفن های ضروری و نقشه گردشگری بالاترین میزان دانلود را به خود اختصاص داده است.

علوی رضوی از به روز رسانی اطلاعات نوروزی در صفحه اینستاگرام سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد و اظهار داشت: صفحه اینستاگرام سازمان 21 هزار و 500 نفر بازدید کننده و عضو ثابت دارد که از این تعداد روزانه بالغ بر 10 هزار نفر از این صفحه بازدید می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد 100 نفر مطالب بارگذاری شده را دانلود می کنند و 35درصد از کاربرها هم از طریق اکسپلورر به این صفحه دسترسی پیدا می کنند

به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش روزانه تعداد 3 گزارش تصویری از سطح جزیره کیش و جاذبه های گردشگری و رویدادهایی که در این منطقه برگزار می شود تهیه و منتشر می شود.

سید علیرضا علوی رضوی در ادامه سخنان خود بیان داشت: روزانه تعداد 5 خبر، گزارش و مصاحبه از ابتدای نوروز تهیه شده است که انعکاس اخبار در خبرگزاری های سراسری بالغ بر 400 خبر و مراسم افتتاح ویدئو کنفرانس دو طرح گردشگری و سرمایه گذاری بیشتر از 423هزار بار در شبکه های اجتماعی و رسانه های دیگر انعکاس خبری داشته است.

علوی رضوی خاطر نشان کرد: دو ویدئو 3 دقیقه ای و یک دقیقه ای از جاذبه های گردشگری جزیره کیش به صورت روزانه تهیه می شود ودر فضای مجازی جهت دسترسی عموم جامعه منتشر می شود و به طور متوسط آخرین ویدئویی که در اینستاگرام سازمان منتشر شده بالغ بر 980 نفر بازدید کننده داشته است و ذخیره ویدئو 3 دقیقه ای از دیگر اطلاعات بار گذاری شده بیشتر است.

وی 450 متر مربع تبلیغات محیطی رویدادها و مناسبت ها و شعار سال و اطلاع رسانی سامانه 124 و پلیس راهور و تبلیغات محیطی در بندر چارک و آفتاب را از جمله اقدامات روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد.

شایان ذکر است با دستور جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به منظور ایجاد وحدت رویه در اطلاع رسانی باید  فعالیت های رسانه ای شرکت های تابع سازمان با هماهنگی مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش انجام شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز