خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی:

مشکل آب شرب در استان اصفهان بیداد می‌کند

کد خبر : ۱۶۶۲۶۱

لاریجانی در این سفر وعده دادند که مشکل آب زاینده رود حل شود و کارگروه ویژه تشکیل خواهند داد تا این معضل رفع شود اما چند ماه است که از سفر ایشان به استان اصفهان می‌گذرد و مردم همواره از ما سوال می‌کنند که چرا این وعده ها عملی نمی‌شوند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از نبود آب شرب در استان اصفهان گلایه کرد وگفت: نبود آب شرب معضلات زیادی برای روستاهای این استان به وجود آورده که نیاز است مسئولان قبل از آغاز فصل گرما به آن توجه کنند.

به گزارش ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به بحثخشکسالی در استان اصفهان پرداخت وافزود: این معضل باعثنابودی استان اصفهان شده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری سفر رئیس مجلس به استان اصفهان گفت: لاریجانی در این سفر وعده دادند که مشکل آب زاینده رود حل شود و کارگروه ویژه تشکیل خواهند داد تا این معضل رفع شود اما چند ماه است که از سفر ایشان به استان اصفهان می‌گذرد و مردم همواره از ما سوال می‌کنند که چرا این وعده ها عملی نمی‌شوند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه اکنون مردم استان اصفهان با مشکل آب شرب مواجه هستند، تاکید کرد: اکنون که هوا گرم نشده مردم با مشکل زیاد روبروشدند که باید مسئولان به آن رسیدگی کنند.

وی در تذکر دیگری گفت: متاسفانه مشکل بیکاری در شهرستان فلاورجان بیداد می کند که متاسفانه برنامه ای برای رفع آن وجود ندارد.

لارگانی تصریح کرد: باید تلاش کنیم قانونی که خودمان مصوب کردیم اجرایی شود؛ در مجلس هشتم قانون تقسیمات کشوری اصلاح شد و براساس آن روستاهایی که بالای ۳ هزار و پانصد نفر جمعیت دارد به شهر ارتقا پیدا کند.

وی یادآور شد: اکنون وزیر کشور به صورت مشخص اعلام می‌کند که در صدد ارائه لایحه ای هستیم تا اصلاحیه ای برای قانون قبلی ایجاد شود؛ اکنون مشخص نیست که چه زمانی وزیر کشور خواهان ارائه این لایحه به مجلس است و باید گفت حال که قانون وجود دارد باید اجرا شود و هر زمان هم که لایحه اصلاحیه به مجلس آورده شد نسبت به آن تصمیم گیری می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز