خبرگزاری کار ایران

علی لاریجانی در اختتامیه بین المجالس کشورهای اسلامی:

عزم کشورهای اسلامی در مبارزه با افراطی‌گری است

کد خبر : ۱۴۷۲۴۳

امیدواریم قدس شریف از چنگال صهیونیزم رهایی یابد و بتوانیم با مصوباتی که در این اجلاس شاهد بودیم گامی در تسریع این امر برداریم.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عزم کشورهای اسلامی در مبارزه با افراطی‌گری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی در آیین اختتامیه نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی که در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد با قدر دانی از حضور پارلمانهای کشورهای اسلامی اظهار کرد: در مجموع مذاکرات ارزشمندی در این کنفرانس صورت گرفت و با توجه به چالشهایی که وجود دارد می‌توان از ظرفیتهای تکنولوژیک کشورهای اسلامی برای رفع آن‌ها استفاده کرد.

وی افزود: حضور تقریبا تمامی کشورهای اتحادیه در نهمین اجلاس نشان داد که اگر تفاوت رای در بین کشورهای اسلامی وجود داشته باشد، امادر حفظ وحدت و کیان کشورهای اسلامی همه یک رای دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشورهای ظالم، تروریزم و تکفیری‌ها از چالشهای بزرگ کشورهای اسلامی است که همه ما با ان درگیر هستیم و توجه برخورد با آن درسخنان اکثر نمایندگان حاضر در این اجلاس مطرح شد.

وی با بیان اینکه همه کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی عزم برخورد با تکفیری‌ها و افراطی‌ها را دارند، اذعان داشت: تنفر اعضای پارلمانهای اسلامی از تروریزم و تکفیر‌ها کاملا مشهود است و اکثر حاضرین اقدامات تروریستی امروز د رلبنان را محکوم کردند که البته بجز لبنان این اتفاقات درکشورهایی ازجمله عراق افغانستان و سوریه به وضوح دیده می‌شود.

لاریجانی با آروزی دست یابی فلسطین به آزادی پایدار اظهار کرد: امیدواریم قدس شریف از چنگال صهیونیزم رهایی یابد و بتوانیم با مصوباتی که در این اجلاس شاهد بودیم گامی در تسریع این امر برداریم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز