خبرگزاری کار ایران

علوی در تذکر آیین نامه‌ای:

۱۰۰ میلیارد تومان از منابع فروش گاز برای تجهیز مدارس روستایی اختصاص یابد

کد خبر : ۱۴۳۳۴۵

نمایندگان ۱۳ ریال برای فروش هر مترمکعب گاز تعیین کردند که بالغ بر ۲ هزار و ۱۵۰میلیارد تومان می‌شود که از این مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان توزیع شد و یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان باقی مانده است.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع فروش گاز برای تجهیز مدارس روستایی اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسن علوی در نشست علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور با استناد به ماده ۱۸۶ آیین نامه داخلی مجلس گفت: در بخش بحثگاز مدارس و هوشمندسازی سیستم‌های حرارتی مدارس، پیش از این در کمیسیون آموزش و تحقیقات هم مطرح کرده است.

نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس شورای اسلامی٬ تصریح کرد: نمایندگان ۱۳ ریال برای فروش هر مترمکعب گاز تعیین کردند که بالغ بر ۲ هزار و ۱۵۰میلیارد تومان می‌شود که از این مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان توزیع شد و یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان باقی مانده است.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این است که از این مبلغ باقی مانده برای ارتقای تاسیسات حرارتی مدارس کشور و هوشمندسازی مدارس روستایی مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص یابد.

ابوترابی فرد رئیس جلسه نوبت عصر در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: پیشنهاد خود را به صورت مکتوب به کمیسیون تلفیق ارائه کنید تا به آن رسیدگی شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز