خبرگزاری کار ایران

مطهری در گفت‌وگو با ایلنا:

عدم رای اعتماد به وزرای دولت دلیل عناد نمایندگان نیست

عدم رای اعتماد به وزرای دولت دلیل عناد نمایندگان نیست
کد خبر : ۱۲۰۰۶۴

دخالت‌های اسرائیل باعثشد تا تیم مذاکره کننده ایران و ۱ + ۵ نتوانند به توافقاتی بر سر مسائل هسته‌ای ایران دست یابند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر نمی آید که رای اعتماد ندادن به وزرای پیشنهادی دولت نشان از عدم تعامل مجلس با دولت باشد.

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در رابطه با عدم رای اعتماد نمایندگان به برخی از وزرای پیشنهادی دولت، گفت: نمایندگان مجلس همواره به وزیری رای می دهند آن را می پسندند و این دوره نیز در نظر دارند تا به وزیری رای اعتماد بدهند که آن را قبول داشته باشند.

مطهری تصریح کرد: عدم رای اعتماد نمایندگان به مجلس را نباید دلیلی بر عناد و مخالفت مغرضانه نمایندگان با دولت قلمداد کرد.

نماینده مردم تهران با تاکید بر این مطلب که در رای اعتماد به وزیر پیشنهادی دولت، نمایندگان یک مقداری سختگیری انجام می‌دهند، گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس در مسائل مربوط به فتنه و اعتراضی که به برخی از نهادهای حکومتی داشته اند سختگیری می کنند بیان می دارند که فرد معترض باید حتما عذرخواهی و توبه کند و خودش را بشکند تا نمایندگان به وی رای دهند.

نماینده مردم تهران در خصوص مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: دخالت‌های اسرائیل باعثشد تا تیم مذاکره کننده ایران و ۱ + ۵ نتوانند به توافقاتی بر سر مسائل هسته ای ایران دست یابند.

علی مطهری با مثبت ارزیابی کردن مذاکرات میان تیم مذاکرات ایران و ۱ + ۵، گفت: به نظر می آید که دو طرف مذاکرات در جلسه آینده به توافق برسند.

وی با بیان این که به روند مذاکرات میان ایران و ۱ + ۵ خوشبینم‏، ادامه داد: پشبرد مذاکرات در سطح وزرا حاکی از جدیت مذاکرات است.

نماینده مردم تهران یادآور شد: این که شش کشور خود را برای حضور در مذاکرات به ژنو رساندند نشان دهنده آن است که مذاکرات میان ایران و ۵ + ۱پیشرفت داشته است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز