خبرگزاری کار ایران

بهمنی در نطق میان‌دستور:

مشکلات معیشتی مردم باید مورد توجه مسئولان باشد

مشکلات معیشتی مردم باید مورد توجه مسئولان باشد
کد خبر : ۱۰۷۷۷۲

در وضعیت حساس تاریخی هرگونه امید به عبور از تنگناها، همکاری تنگاتنگ مجلس با دولت تدبیر و امید را می‌طلبد.

عضو کمیسون اقتصادی مجلس تصریح کرد: نظام سلطه و استکبار در صورتی که دست از سیاست‌های خصمانه خود ضد ایران بردارد مورد عفو ملت ایران قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، مهناز بهمنی در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۳ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود گفت: همگان می‌دانیم که بار اصلی انقلاب بر دوش مردم است که حماسه آفریده‌اند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: ‌ حضور مردم ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها، لبیک به ولی فقیه زمان می‌باشد.

بهمنی تصریح کرد: نظام سلطه و استکبار و ضدانقلاب و ایادی داخلی و خارجی آنها باید بپذیرند که مقابل اراده ملت بزرگ ایران راه گریزی ندارند و بهتر است از سیاست‌های خصمانه خود دست کشیده و با احترام رفتار کنند.

وی ادامه داد: واضح است که در وضعیت حساس تاریخی هرگونه امید به عبور از تنگناها، همکاری تنگاتنگ مجلس با دولت تدبیر و امید را می‌طلبد.

بهمنی تاکید کرد: از طرف دیگر رفع مشکلات و نیازهای مناطق مختلف، وظیفه‌ای سنگین و الهی است و مسئولان باید در خدمت به ولی نعمتان خود ادای دین و وظیفه نمایند.

وی افزود: ادعا رسیدگی به مناطق محروم بود لیکن تاکنون عمل چیزی دیگری را نشان داده است، به طوری که در سطح کشور عملیات‌ها و توزیع امکانات شاهد بی‌عدالتی بوده‌ایم.

بهمنی تاکید کرد: از بودجه عمومی کشور چه مقدار کمک به تهران و کلانشهرها می‌شود و چه مقدار به مناطق محروم تخصیص می‌یابد.

وی ادامه داد: آیا با این نگرش و رویکرد می‌توان جلوی مهاجرت به تهران را گرفت؟

بهمنی با اشاره به معضل بیکاری در شهرستان‌ها گفت: در حوزه انتخابیه بنده تنها راه برون رفت منطقه از محرومیت اجرایی شدن تولید آلومینا است که زمینه اشتغال بخش قابل توجهی از بیکاران را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: پروژه آلومینا که در دهمین سالگرد کلنگ‌زنی خود به سر می‌برد و در سال ۱۳۸۲ توسط مهندس جهانگیری در دولت هشتم انجام شده بود، در انتظار حمایت دولت است.

بهمنی با انتقاد از عدم دسترسی به راه ایمن در حوزه انتخابیه خود گفت: به طور متوسط هر هفته شاهد از دست دادن عزیزانی در تصادفات در محورهای مواصلاتی سراب به تبریز و سراب به اردبیل هستیم.

وی تاکید کرد: اقدام عاجل دولت در راستای اصلاح و تعریض محورهای مواصلاتی مورد نظر است.

این نماینده مجلس با اشاره به پتانسیل دامداری حوزه انتخابیه خود گفت: لازم است که وزیر جهاد در بهره‌مندی از این فرصت نهایت بهره‌برداری و با تاسیس مرکز اصلاح ژنتیک دامی و خاورمیانه در سراب بر غنای علمی و پژوهشی منطقه بر غنای کاربردی اهتمام ورزد.

وی افزود: مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید مورد توجه مسئولان باشد.

بهمنی تصریح کرد: اکنون که دشمن همه فشار خود را بر اقتصاد متمرکز کرده باید با برنامه‌ریزی دقیق از این گردنه عبور کنیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز