خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی مازندران:

فعالیت موسسات مالی و اعتباری غیر مجازمهمترین معضل استان

فعالیت موسسات مالی و اعتباری غیر مجازمهمترین معضل استان
کد خبر : ۳۵۸۵۰۷

تاکید می شود که هیچ یک از دستگاههای دولتی با موسسات غیر مجازمالی و اعتباری به عنوان حامی مالی همکاری نکنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا یونسی در نخستین نشست شورای اداری مازندران در سالن شماره یک استانداری ، اظهار داشت: طبق قانون اقامت اتباع افاغنه در استان ممنوع است در صورتی این امر امکان پذیر است که مادران یا همسران ایرانی داشته باشند.
وی با بیان اینکه  بکارگیری کارگران خارجی بویژه اتباع افاغنه در محیط کار ممنوع است ، افزود: این امر زمانی میسر خواهد بود که واحدهای کارگری مجوز پروانه اشتغال از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخذ کرده باشند .
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ، گفت: طبق آمار ارائه شده سالانه بین 10 تا 12 هزار ملوان خارجی بدلیل فعالیت در ناوگان های دریایی کشورهای حاشیه دریای خزر در شهرهای بندری این استان تردد می کنند.
وی ادامه داد: تردد این ملوانان در شهرهای بندری استان منع قانوی ندارد بنابراین می طلبد تا زمینه ورود آنها به این شهرها فراهم شده تا خرید لوازم مورد نیاز بهره مند شوند.
یونسی  ، گفت: حضور این ملوانان در این شهرها موجب می شود تا زمینه اشتغال و درآمد و ارتقای اقتصاد به خوبی فراهم شود.
وی با مهم برشمردن پدافند غیر عامل ، این مهم را به معنای کاهش آسیب پذیری در هنگام بحران، بدون استفاده از اقدامات نظامی و صرفا با بهره گیری از فعالیت های غیر نظامی ، فنی و مدیریتی دانست که باید توسط دستگاههای اجرایی استان به عنوان یک مولفه اساسی توجه شود.
یونسی در ادامه فعالیت موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز را مهمترین مشکل استان اعلام کرد و افزود: فعالیت این نوع موسسات  مشکلاتی را برای مسئولان و ومردم ایجاد کرده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار افزود: برای مرتفع کردن این مشکل مستلزم همکاری بیشتر دستگاه ها برای جلوگیری از فعالیت این موسسات است و تاکید می شود که هیچ یک از دستگاههای دولتی با موسسات غیر مجازمالی و اعتباری  به عنوان حامی مالی همکاری نکنند.
وی افزود: در صورت هرگونه همکاری  مدیران دستگاه های  اجرایی با این نوع موسسات برخورد خواهد شد.
یونسی ، عنوان کرد : اخبار و عملکرد برخی از دستگاه های اجرایی از سوی روابط عمومی آن اداره به خوبی منعکس نمی شود ضرورت دارد تا مدیران ، تجهیزات مورد نیاز برای اطلاع رسانی و انعکاس اخبار دستگاه مربوطه رادر اختیار روابط عمومی ها قرار دهند.
وی با اعلام اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم اردیبهشت ماه در حوزه انتخابیه بابل و قائمشهر برگزار می شود، گفت: می طلبد تا مردم این دو شهر چون انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی پای صندوق های رای حاضر شوند.
 
یونسی  از اجرای طرح پایش تصویری در برخی از شهرهای استان خبر داد و افزود: این طرح  در راستای امنیت  تاکنون در هفت شهر استان به اجرا در آمد و با همکاری مدیران دردیگر شهرهای استان نیز اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز